Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روبط عمومی اداره کل بهزیستی قزوین علیرضا وارثی روز یکشنبه با دعوت از تمامی قزوینی ها برای پیوستن به این پویش، افزود: امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسئولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده دار شوند زیرا لذت و بهره مندی از شب های عید و همراهی با خانواده وقتی کامل می شود که وجدانمان آسوده باشد و بدانیم دیگر همشهریان ما نیز از حداقل امکانات بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: به تمام کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می تپد این تضمین را می دهیم که بتوانیم با سرعت و دقت کمک های نقدی و غیر نقدی شان را در قالب این پویش به دست مردم مناطق کم برخوردار برسانیم.
وارثی ادامه داد: در قالب این پویش، خیران می توانند بسته های کالایی لبخند مهربانی عیدانه را در قالب اقلامی همچون تن ماهی، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، چای و روغن و سایر کمک های غیر نقدی خود را به اداره کل و بهزیستی شهرستان های تابعه تحویل دهند.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: شماره حساب 250492134532281 نزد بانک توسعه تعاون، شماره کارت5029081015702620 قابل واریز از طریق دستگاه های خود پرداز در سراسر کشور نیز آماده دریافت کمک های نقدی خیران نیک اندیش هستند.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برنج بهزیستی چای خانواده گوجه فرنگی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزام بیدارپور عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی و ارزیابی آغاز اجرای پویش «سلامت دهان و دندان»، با اشاره به اهداف برگزاری این پویش اظهار کرد: ارتقای میزان آگاهی‌ها و سواد سلامت مردم استان در رابطه با سلامت دهان و دندان و تأثیر آن بر سایر ابعاد سلامتی از اهداف اجرای این پویش است.

وی با بیان اینکه، شعار جامعه جهانی دندانپزشکی دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم، است، ابراز نمود: این پویش که از ۱۷ لغایت ۱۹ اردیبهشت اجرا می‌گردد، فرصتی برای هم افزایی فعالیت‌های مرتبط با سلامت دهان و دندان در دانشگاه و نیز ارتقای سواد سلامت است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرای این پویش گفت: درج شعار پویش در سربرگ نامه‌های اداری، اجرای برنامه‌های آموزشی در رسانه‌های استانی، اجرای معاینه و فیشورسیلنت با همکاری دانشکده دندان پزشکی و آموزش و پرورش و پخش مسواک رایگان در مناطق کم‌تر برخوردار از جمله این برنامه‌ها است.

بیدارپور با بیان این که مصرف دخانیات (سیگار، قلیان و سیگار الکترونیکی) از مهم‌ترین عوامل در ایجاد سرطان دهان بوده و سلامت مغز و قلب با سلامت دهان و دندان در ارتباط است، افزود: بیماری‌های شدید لثه و دیابت رابطه دو طرفه دارند و هر کدام از آنها می‌تواند باعث تشدید دیگری شود، بنابراین توجه به سلامت دهان و دندان بسیار مهم است.

وی گفت: شعار روز اول (۱۷ اردیبهشت)، «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و روز ۱۹ اردیبهشت نیز «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» عنوان شده است.

در این جلسه پس از بیان نظرات و پیشنهادات توسط هر یک از حاضرین، تصمیمات متناسب با اجرای بهینه پویش سلامت دهان و دندان در سطح استان و همزمان با سراسر کشور اتخاذ شد.

کد خبر 6098519

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت