Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است که این تیم برای قهرمان شدن در لیگ برتر کار سختی در پیش دارد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست استقلال در تبریز گفت: باخت هیچ وقت خوب نیست، خصوصاً برای تیمی مثل استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اعتقاد من این است که استقلال بد بازی نکرد و جنگ اصلی در این بازی نیز در میانه میدان بود. استقلال و تراکتورسازی هافبک‌های خوبی دارند، ولی غیبت فرشید باقری و محمد دانشگر تغییراتی را در استقلال ایجاد کرد که تا حدودی به ضرر این تیم تمام شد. باقری رکن اصلی استقلال در میانه میدان است که متأسفانه مانند دانشگر محروم بود. متأسفانه در فوتبال ایران باب شده که وقتی داور سوت می‌زند 60 نفر روی سر او می‌ریزند، من معتقدم که باشگاه باید در این زمینه به صورت جدی فکر کند تا بازیکنان به راحتی محروم نشوند.

وی با اشاره به بازی استقلال مقابل تراکتورسازی خاطر نشان کرد: استقلال در نیمه دوم نمایش بهتری داشت، ولی در مجموع هر دو تیم موقعیت‌های زیادی نداشتند. متأسفانه استقلال در یک لحظه توپ را از دست داد و بازیکن باتجربه‌ای مثل حاج‌صفی زیباترین پاس را به دژاگه داد و اشکان هم با گلی که زد، ثابت کرد که در فوتبال ایران آموزش ندیده است. رحمتی هم هر چقدر تلاش کرد نتوانست آن توپ را دفع کند.

فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال اندازه دیگر مدعیان برای قهرمانی شانس دارد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی مشخص نیست، ولی کار استقلال برای قهرمان شدن سخت شد. البته اگر اشتباه نکنم استقلال هشت یا 9 بازی در ورزشگاه آزادی دارد که اگر خوب امتیاز بگیرد برای قهرمان شدن شانس خواهد داشت. در حال حاضر پنج تیم برای قهرمان شدن نقش دارند و مهم این است که هواداران استقلال هم در بازی‌های آینده از این تیم حمایت کنند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در واکنش به انتقادهایی که از اسماعیل گونسالوس، مهاجم جدید استقلال صورت گرفته است، گفت: اعتقاد من این است که با دو بازی نمی‌توان در مورد عملکرد اسماعیل نظر داد. ما باید به این بازیکن و دیگر بازیکنان جدید استقلال زمان بدهیم تا ببینیم چه عملکردی خواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جذب بازیکنان جدید با تأیید کمیته فنی باشگاه استقلال بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از بازیکنان جدید از فیلتر کمیته فنی عبور نکردند. البته لیگ 50 روز تعطیل بود و تیم هم به اردوی ترکیه رفت بود و احتمالاً باشگاه می‌خواست به صورت پنهانی و به سرعت بازیکنان موردنظرش را جذب کند. ما از این ناراحت نیستیم که چرا بحث جذب بازیکن خارجی را با ما در میان نگذاشتند، نگرانی و نارحتی ما از این است که این بازیکنان نتوانند به استقلال کمک کنند که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. من باز هم می‌گویم که قضاوت در مورد بازیکنان جدید زود است.

فریبا در خاتمه اظهار داشت:‌ ما که با انتخاب خودمان عضو کمیته فنی استقلال نشدیم و باشگاه ما را انتخاب کرد. ما دنبال پست و مقام نبودیم. در ضمن اگر ما بازیکنی را رد یا تأیید کنیم، باید این را هم در نظر گرفت که نظر سرمربی ارجح است و شفر تصمیم نهایی را می‌گیرد. آخرین جلسه‌ای هم که با کمیته فنی برگزار شد، یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول بود. در آن جلسه هم ما گفتیم که استقلال نیاز به مهاجم، هافبک و یک مربی ایرانی دارد که این کار انجام شد. امیدوارم که بازیکنان خارجی به استقلال کمک کنند.

وینفرد شفر: شنیده‌ام بعد از 3 هفته دنبال تغییر سرمربی استقلال بوده‌اند/ زمین تمرین خوب نداریم و رختکن‌مان هم مناسب نیستساشا شفر: هیچ وقت به خبرنگاران توهین نکرده‌ام/ مخالف کسانی هستم که قصد آسیب زدن به استقلال را دارند

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است