Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:49:42 GMT

جزئیات جدید از قتل پسر جوان در آمل

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۲۹۲

جزئیات جدید از قتل پسر جوان در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در روز شنبه ۲۷ بهمن ماه مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی بین دو جوان در یکی از پارک‌های شهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان  آمل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی ۲۱ ساله در پی یک درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه جنایت متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم به قتل شناسایی در یکی از شهر‌های همجوار شناسایی شد.

سرهنگ آزادی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، متهم را در یکی از منازل روستایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به قتل علت درگیری را اختلاف با مقتول اعلام کرد که براثر یک مشاجره لفظی و درگیری منجر به چاقو کشی و قتل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شد.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاتل پسر ۲۱ ساله در آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم