Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@09:45:46 GMT

تشییع جنازه امیلیانو سالا در آرژانتین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۱۳۸۳

  فرارو-مراسم تدفین امیلیانو سالا، مهاجم کاردیف سیتی، ساعاتی پیش در زادگاهش در آرژانتین برگزار شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی فیلمی از مراسم خاکسپاری امیلیانو سالا   مراسم تشییع جنازه امیلیانو سالا، مهاجم سابق نانت فرانسه طی مراسمی در باشگاهی که او دوران کودکی‌اش را در آن سپری می‌کرد آغاز شد و سپس تابوت او برای مراسم ترحیم به استان سانتا فه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد امیلیانو سالا بخوانید (تصویر) لاشه هواپیمای "امیلیانو سالا" پیدا شد ناپدید شدن مهاجم آرژانتینی در پی سقوط هواپیما پیام صوتی فوتبالیست گمشده در آسمان: می‌ترسم پدر! جمعیت نسبتا زیادی از مردم زادگاه امیلیانو در این مراسم حضور داشتندو همینطور نیل وارناک، سرمربی کاردیف سیتی و کن چو، مدیر اجرایی باشگاه نیز در این مراسم شرکت کردند. آن‌ها لباس‌های یک دست تیره به تن کرده بودند و گل سینه‌های زرد به احترام سالا به کت‌ها زده بودند. همچنین از بشگاه نانت نیز نیکولاس پالویس و لویک مورین، از مدیران ارشد باشگاه در این مراسم حضور داشتند.     روز ۲۱ ژانویه بود که خبر ناپدید شدن هواپیمایی که امیلیانو سالا را از نانت به کاردیف می‌برد، منتشر شد. اما جستجو‌ها برای یافتن بقایای این هواپیما مدت زیادی طول کشید و پس از پیدا شدن بقایای هواپیما در کانال مانش بریتانیا، تنها یک پیکر در آن بود و آن هم پیکر بیجان این ستاره آرژآنتینی بود.     حالا بقایای بدن بیجان این ستاره جوان صبح روز شنبه وارد آرژانتین شد و به شهر پروگرسو در ایالت سانتافه منتقل گردید تا پیکر سالا در زادگاهش دفن شود.   دوران فوتبالی سالا سالا در نوجوانی در یک مدرسه فوتبال در منطقه کوردوبای آرژانتین تمرین می‌کرد. مدرسه‌ای که متعلق به باشگاه بوردو فرانسه بود و استعداد بالای او سبب شد تا در ۲۰ سالگی به این تیم در لیگ لوشامپیونه بپیوندد. هرکسی که کمترین شناختی از امیلیانو داشت، او را پسری مودب و یک هم تیمی خوب می‌دانست.   مقصد بعدی این بازیکن، تیم کان بود. در کان در ۱۳ بازی به میدان رفت و توانست ۵ گل به ثمر برساند و از آن پس بود که در سال ۲۰۱۵ راهی تیم نانت شد. او با قراردادی پنج ساله و به ارزش تنها یک میلیون یورو به این تیم ملحق شده بود. کیتا که او را یک میلیون یورو خریده بود، در برابر پیشنهادی به ارزش ۴ میلیون یورو برای فروش سالا مقاومت می‌کرد و آن را رد می‌کرد. پیشنهاد آن زمان، باز هم از لیگ برتر انگلیس بود و سالا آن موقع ۲۶ ساله بود. راستش خودش نیز با آن پیشنهاد وسوسه شده بود، به هر حال پای بازی کردن در لیگ برتر انگلیس در میان بود. اما او به خوبی می‌دانست که حتی در ۲۶ سالگی هم شاید آن قدر باتجربه نباشد که از پس مدافعان سرسخت تیم‌های انگلیسی برآید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امیلیانو سالا آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد