Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق سپاهان و مربی فعلی تیم جوانان کشور معتقد است کارلوس کی روش نظم بسیار خوبی به فوتبال ایران طی هشت سال گذشته تزریق کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، هادی عقیلی شب گذشته میهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود و در مورد تیم ملی و سپاهان صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

 

تحلیل عملکرد تیم ملی فقط قهرمانی در جام ملت ها نیست


اگر بخواهیم فقط بحث قهرمان شدن در جام ملت ها را ببینیم، یک چیزهایی را فراموش کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی طی هشت سال حضور کی روش توانست دو بار پیاپی به جام جهانی برود که فقط کره جنوبی و ژاپن برمی آید. در دوره دوم هم دیدید که نتایج خوبی داشتیم و به نوعی قهرمانی بود. در جام ملت های آسیا قضیه متفاوت است و این تیم هم سال ها قهرمان نمی شود ولی در جام جهانی نتایج خوبی می گیرد و یک بار چهارم بود. حتی یک دوره کره جنوبی یک دوره با 5 امتیاز صعود نکرد. حتی در این جام هم که صعود نکردند، خیلی ها به این تیم امیدوار بودند.

 

خیلی به تیم ملی امیدوار بودم


در جام ملت های آسیا من شخصا خیلی به تیممان امیدوار بودم. اگر خاطرتان باشد، در مراحل قبلی شرایط خوبی نداشتیم و قرعه های سختی داشتیم ولی در این دوره قرعه خوبی داشتیم و بسیار امیدوار به قهرمانی بودیم.

 

ای کاش قبل از بازی با ژاپن گل می خوردیم


بازی با ژاپن را اگر ببینید، متوجه می شدید که تیم ما قبل ازگل ژاپن گل به این تیم موقعیتی نداد. به هرحال تیم ملی گل خورد و نتوانست جبران کند. قبلا هم گفته بودم که ای کاش ما قبل از بازی با ژاپن گل می خوردیم تا تمرینی برای بازی های سخت باشد. البته بازی با ژاپن می توانست برعکس باشد.

 

 

برخی اشتباهات جبران ناپذیرند


ما در صحنه ای که گل خوردیم نبودیم و بازیکنان در آن صحنه بودند. از یکی از مسئولان چیزی در این مورد شنیدم که صدایی مثل صدای سوت در زمین شنیده شد. ای کاش بازیکنان بیایند و بگویند شاید جریان این بوده است. به نظرم منصفانه نیست و نباید همه چیز را به گروهی از بازیکنان نسبت دهیم. به هر حال رفتار بازیکنان درست نبود و ژاپنی ها هم از این فرصت به خوبی استفاده کردند. به نظرم برخی اشتباهات جبران ناپذیر هستند و خودم هم این کار را کرده ام و این تجربه را دارم. ژاپن شاید سوار بازی بود ولی موقعیتی نداشت.  با توجه به شناختی که از تیم دارم، اگر به بازی ژاپن برگردیم می توانیم ببریم.


انتقاد عصبی بودن به تیم ملی وارد است


البته انتقادی هم در این بین دارم. شما به عقب بازگردید و بازی ایران و عراق (جام ملت های آسیا 2015)، ایران و پرتغال (جام جهانی 2018) را ببینید؛ تیم و بازیکنان ما عصبی بودند. این را باید بازیکنان بیایند و توضیح بدهند. اگر اکثر بازیکنان در یک بازی عصبی باشند، این روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد.


بخش دیگری از صحبت های هادی عقیلی بازیکن سابق سپاهان به صحبت در مورد تیم باشگاهی خود اختصاص داشت که در ادامه می خوانید.

 

سه فصل اخیر ضربه های زیادی به سپاهان زده شد


چندسالی که در سپاهان بازی کردم خاطرات خیلی خوبی من و هواداران داشتیم و تیم همیشه در اوج بود. این برای من خیلی مسرت بخش بود. ما همیشه مدعی قهرمانی بودیم.  متاسفانه در سه فصل اخیر تصمیماتی گرفته شد که خیلی ضربه شدیدی به سپاهان زد و این تیم را تا مرز سقوط پیش برد.

 

 

سپاهان نمی تواند میان مدعیان نباشد


خداراشکر یک سری از مدیران که در آن موقع حضور داشتند به تصمیمات اشتباه خود پی بردند و فلسفه باشگاه را تغییر دادند؛ اینکه سپاهان نمی تواند در میان مدعیان نباشد و تصمیمی گرفتند دوباره آدم های شایسته را روی کار بیاورند. آقای قلعه نویی را برای این کار آوردند و از آقای قلعه‌نویی با توجه به هوش سرشای که دارد، انتظاری جز این نمی‌رفت که تیم را به بالای جدول ببرد. قهرمانی نیم فصل اول سپاهان را تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند خوب سپاهان به قهرمانی منتهی شود.  به نظرم سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند و با توجه به شناختی که در بازیکنان و کادر فنی تیم دارم فکر می کنم سپاهان قهرمان شود.

 

سپاهانی ها از برخورد با من و محرم پشیمان می شوند


با من و محرم برخوردی داشتند که سالیان سال بعد هم پشیمان می شوند. این برخورد اینقدر بد بود که روی بازیکنان دیگر هم تاثیر گذاشت. فکر می کنم هیچ برخورد مشابهی در دیگر باشگاه ها نشد. ما در آن سال ها فقط تلاش می کردیم و باشگاه شرایط خوبی داشت.

 

نظم مهم ترین چیزی بود که از کی روش یادگرفتم


در انتها مجری برنامه از عقیلی خواست تا به صورت کوتاه در مورد اسامی ای که نام می برد صحبت کند. یکی از اسامی ای که مطرح شد، کارلوس کی روش بود که هادی عقیلی در مورد سرمربی سابق پرتغالی تیم ملی گفت: «ایشان مربی بسیار تاثیرگذاری بودند. یک سال و نیم با ایشان کار کردم. چیزهای زیادی یادگرفتم و مهم ترین چیز نظمی بود که به فوتبال ایران اضافه کرد.»

فولادمبارکه سپاهان جوانان هادی عقیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان جوانان هادی عقیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!