Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يکصد و سي و ششمين ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮي ﺳﺨﻨﮕﻮي قوه ﻗﻀﺎييه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، يکصد و سي و ششمين ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮي ﺳﺨﻨﮕﻮي قوه ﻗﻀﺎييه با تلاوت آياتي از کلام الله مجيد و پاسداشت ياد و خاطره شهداي حادثه تروريستي سيستان و بلوچستان آغاز شد.
حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي معاون اول و سخنگوي قوه قضاييه به مدت 90 دقيقه به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامحسين محسني اژه اي در ابتداي اين نشست خبري گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامي حقيقتاً مردم در 22 بهمن شگفتي ديگري آفريدند و همه دنيا را متعجب کردند. دوستداران نظام و انقلاب اسلامي را در سرتاسر گيتي خوشحال و دشمنان را ناراحت کردند و انسان نمي داند حقيقتاً چگونه شکر خداي را به جاي بياورد و از مردم تشکر کند، من به سهم خودم از تمام مردم تشکر مي کنم.
وي افزود: دشمنان اين حماسه بزرگ ملت ايران را برنتافتند و ميخواستند از اين ملت انتقام بگيرند و آمدند جمعي از مرزداران عزيز پاسداران انقلاب اسلامي را به شهادت رساندند و عده اي را زخمي و مجروح کردند. اميدوارم دستگاه قضايي با کمک نيروي انتظامي، اطلاعاتي و نظامي عوامل اين حرکت را هرچه سريعتر شناسايي و مورد اشد مجازات قرار بدهند. اين مصيبت را به خانواده معزا و شهدا و سپاه پاسداران و به نيروهاي مسلح و ملت سرافراز ايران تبريک و تسليت عرض مي کنم و براي شهدا علو درجه و براي بازماندگان صبر از خداوند منان مسئلت دارم.
سخنگوي دستگاه قضا ادامه داد: اتفاق ديگري که در چهلمين سال انقلاب اسلامي افتاد يکبار ديگر اين بود که ما شاهد نقش ولي فقيه و اين ناخداي حقيقتاً خداگونه بوديم. اولاً به رغم همه توطئه ها و همه تبليغات، رهبر فرزانه ما پيش بيني کردند که امسال 22 بهمن ما از سال هاي قبل بهتر خواهد بود و مردم حماسه مي آفرينند که همينطور هم شد. ثانياً اين بيانيه جامع، کامل، دلسوزانه، حکيمانه، شجاعانه بود. حقيقتاً وقتي انسان اين بيانيه را مي بيند افتخار و احساس غرور مي کند که ما امروز زير پرچم ولي فقيه زنده هستيم و اين نقشه راه را روشن مي کند و وقتي اين امت را مشاهده مي کنيم يک مسئوليت بسيار سنگيني را بر دوش مسئولين احساس مي کنيم. جفاست اگر چنانچه هريک از مسئولين نظام از رده پايين تا رده بالا با اين امت و با اين امام هرچه در توان دارند در خدمت انقلاب و مردم به کار نگيرند.
سخنگوي قوه قضاييه افزود: در خصوص مسئله عفو گسترده اي که در چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي تدارک ديده شده و در حال اجراست عرض مي کنم که جمهوري اسلامي با همه دشمني ها و همه کينه توزي هايي که امروز از ناحيه سلطه گران و بخصوص آمريکا صورت مي گيرد از يک اقتدار و امنيت بسيار بالايي برخوردار هست و در اين شرايط و به مناسبت چهلمين سال و تجلي گوشه اي از رأفت اسلامي عفو گسترده تري نسبت به سال هاي قبل در مورد کساني که محکوميت پيدا کردند اعم از اينکه در زندان باشند يا نباشد دستورالعملش تبيين شد و شاخص هايي تعيين شد کساني که واجد اين معيارها بودند بتوانند از مجازاتي که برايشان تعيين شده يا عفو شوند يا تخفيف بگيرند. حالا يا مجازات شلاق، حبس يا جزاي نقدي و يا بعضي مجازات هاي ديگر باشد.
وي افزود: چند هدف در نظر بوده است 1- اعلام رأفت اسلامي 2- فرصت مجدد به کساني که محکوم شدند تا بتوانند خودشان را اصلاح کنند و همراه با ملت و جامعه باشند و براي کشورشان مفيد باشند. چه کساني که داخل يا خارج از زندان هستند يا مجازات شلاق يک فرصت ديگري داده شد تا بتواند در جامعه زندگي معمولي داشته باشد و کمکي به خانواده هاي محترم آنها شود. کسي که به زندان مي رود به خانواده او هم آسيب مي رسد البته بايد مصالح فرد و جمع را با هم نگاه مي کرديم بنابراين استثنائاتي در نظر گرفته شده که کساني از اين عفو بهره مند شوند که لطمه اي به آرامش و امنيت مردم وارد نشود. کساني که واقعاً واجد اين شرايط هستند بتوانند از اين عفو بهره مند شوند بعضي هم براي مردم ممکن است خللي ايجاد شود و آن هم بايد رعايت شود.
اژه اي گفت: ممکن است در اين تطبيق ها افرادي باشند که احياناً کسي ادعا کند که اين فرد جزء مستثنائات نيست، اگر به مورد خاصي برخوردند آن را حتماً يا از طريق مرکز 129 يا دفتر خود ما اعلام کنند که بررسي کنيم.
سخنگوي قوه قضاييه بيان داشت: ما تا ماه مبارک رمضان آينده چندين مناسبت در پيش داريم اگر احياناً کسي ديگري هم باشد،‌مي توان به صورت موردي بررسي کرد و اگر تشخيص داده شود که اينها ضرورتي ندارد در زندان باقي بمانند امکان دارد در ليستي قرار بگيرند و خدمت مقام معظم رهبري اعلام کنيم تا شايد مورد عفو قرار بگيرند.
وي با هشدار به کساني که مشمول عفو شدند، گفت: ممکن است اين فردي که حبس يا شلاق عفو شده وقتي آزاد مي شود مجدداً شيطان به سراغ او بيايد. اين افارد بايد بدانند اگر چنانچه مشمول عفو قرار گرفته و مرتکب جرم شد مجازات بعدي او سنگين است و عفوهاي بعدي مشمول او نخواهد شد.
وي افزود: اين فرد براي ديگران هم ايجاد مزاحمت مي کند و طبيعي است دست قوه قضاييه هم بسته مي شود براي عفو ممکن است براي خود و بقيه محدوديت ايجاد کنند بنابراين حواسشان باشد شيطان و شيطان صفت ها به سراغشان مي آيد و دست رد به آنها بزنند. خانواده ها مراقب باشندد تا ديگران نيايند و آنها را گول بزنند، گاهي يک فرد در زندان با کساني آشنا مي شود و در بيرون زندان خانواده به او کمک کند.
اژه‌اي در خصوص کساني که مشمول عفو شدند گفت: عدد دقيقي را نمي توانم عرض کنم ولي سعي بر عفو گسترده بود ولي تنها اينطور نيست که 50 هزار فرد از زندان آزاد شوند، تعدادي هستند که 5-6 ماه حبس داشتند ، اينها اصلاً زندان نمي روند . کساني هم بودند که زندان هستند و مشمول عفو قرار گرفتند اما تقليل پيدا کرده و 2 ماه، 6 ماه يا يک سال يا 2 سال ديگر آزاد مي شوند و آزادي شان جلو مي افتد.
وي افزود: تعدادي از اينها کساني هستند که جريمه نقدي داشتند، اين افراد در ازاي هر روز يک مبلغي از جزاي نقدي کم مي شود که يا تمام شود يا به 5 سال برسد که بيش از 5 سال در زندان نمانند، اينها مجازات نقديشان بخشيده شده و ديگر در زندان نمي مانند و يا به زندان نمي روند. کساني هم هستند که مجازات شلاقشان اجرا نمي شود و يک فرصتي هم داده شده کساني که شاکي خصوصي داشته باشند و بروند رضايت آن شاکي را بگيرند تا آن تاريخ اعلامي اگر بتوانند رضايت شاکي را بگيرند آزاد مي شوند و اگر موفق به رضايت نشوند مشمول عفو نمي شوند و آزاد نمي شوند.
***اولين جلسه محاکمه حسين فريدون بزودي برگزاري مي شود
وي با درخواست از شاکياني که حقي دارند، بيان داشت: من از اين افراد درخواست مي کنم که کنند با خانواده هاي زندانيان مساعدت کرده رضايت بدهند و از کساني هم که مي توانند ريش سفيدي کنند اينها هم اين کار را بکنند. من فکر مي کنم که اگر بتوانند رضايت افراد را بگيرند انشاالله يک جمعيت قابل توجهي کساني که محکوم به مجازات قطعي هستند عفو شوند، انشاالله مورد بررسي قرار مي گيرند و کساني هم که در نوبت هاي بعدي که تا ماه مبارک رمضان چندين مناسبت داريم انشاالله آنها هم مشمول عفو مي شوند. معيارهاي تعيين شده و توسط هيأت ها بررسي مي شوند و انشاالله هرکسي که مشمول هست آزاد شوند. انشاالله خانم ها هم به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) موجب اين عفو شوند.
سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوالي مبني بر نامه نمايندگان مجلس به رئيس قوه قضاييه در مورد طولاني شدن رسيدگي به پرونده حسين فريدون گفت: از نمايندگان مجلس تشکر مي کنيم که حسساسيت به پرونده ها دارند. اين پرونده قبل از اينکه نمايندگان نامه بنويسند کيفرخواست صادر شده و به همين زودي اولين جلسه هم برگزار مي شود. علني يا غير علني بودن آن هم توسط قاضي مشخص مي شود. اين پرونده قبل از اينکه آقايان نامه را بنويسند در تاريخ 2 بهمن کيفرخواست صادر شده و به دادگاه ارسال و تعيين وقت صورت گرفته است که انشاالله اسفندماه دادگاه ايشان شروع شود.
***حکم متهمان بانک سرمايه تا دوهفته آينده اعلام مي شود
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر آخرين روند رسيدگي به پرونده 3 تن از متهمان بانک سرمايه و پرونده هاي حسين هدايتي و صندوق ذخيره توضيح داد: بانک سرمايه داراي متهمين متعددي است تعدادي از آنها به کيفرخواست رسيده و حکمشان در حال تدوين است اما عده اي هستند که دادگاهشان هنوز شروع نشده و يا در دادسرا هستند که شايد ظرف 2 هفته آينده که اين حکم ها انشا و امضا شود خدمتتان عرض مي کنم.
اژه اي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر مجازات هاي جايگزين حبس چه برنامه هايي در قوه قضاييه اجرا مي شود، گفت: يکي از سياست هاي ابلاغي از ناحيه مقام معظم رهبري اين بود که ما تا آنجايي که مي توانيم جمعيت کيفري را کاهش دهيم و کساني که مي شود مجازات حبس برايشان در نظر گرفته نشود و مجازات جايگزين در نظر گرفته شود. اين قانون 2 پايه دارد يکي اينکه در جايگزيني حبس بايد دستگاه هاي دولتي و شهرداري ها آن فرد را بپذيرند و همکاري کنند که دادستان هم دنبال اين بودند ولي اين زمينه خيلي فراهم نشده است. افرادي هستند که نيازي به جايگزيني حبس نيست و تا جايي که قانون اجازه مي دهد از جايگزيني حبس استفاده کنيم و قضاتمان بيشتر در اين قضيه توجيه شدند. انشااله سال 98 رشد چشمگيري در اين باره داشته باشيم.
وي تصريح کرد: قوه قضاييه در حدود اختيارات خودش موظف است دادگاه هاي باز دادگستري تشکيل دهد اگر تخلفاتي که ناشي از عدم اجراي قانون است، دستگاه‌هاي نظارتي و کساني که مي خواهند سرمايه گذاري کنند مواردي که توسط مردم اطلاع داده شده پيگيري مي شود ولي اينکه ما دادگاه خاص تشکيل دهيم به اين معنا نيست که هيچ پرونده ديگري به شعبه دادگاه‌هاي ما ارجاع نشود چون ما اينقدر قاضي و شعبه نداريم که براي هر موضوعي يک شعبه اختصاص دهيم.
سخنگوي قوه قضاييه گفت: پرونده ها به شعبه خاص ارجاع مي شود مانند شعبه رسيدگي به قاچاق، قاچاق مواد مخدر، محيط زيست، امورات مربوط به کشتيراني، مفاسد اقتصادي، پرونده هاي امنيتي و ... که در استان هاي ديگر حتي اگر مجتمع نداشته باشيم؛ اما شعبه، شعبه خاص است ليکن اين شعبه خاص هر پرونده اي که در اين خصوص باشد به آن شعبه ارجاع مي شود اما اينطور نيست که پرونده ديگري به آن شعبه ارجاع نشود. هر گزارشي که از دستگاه هاي نظارتي آمده باشد حتماً در شعبات مخصوص رسيدگي مي شود. در طول سال 96 و 97 در اين خصوص اهتمام بيشتري داشته که صنعتگران و توليدگران را حمايت کند اگر کساني با مشکل مواجه شوند دادستان کل کشور و معاونت پيشگيري ما در اين زمينه به توليد گران کمک مي کنند که بسيار موثر هم هست همانگونه که کارگاه هاي کوچکي بودند که در حال تعطيلي بودند اما با کمک دولت و قوه قضاييه تعطيل نشدند.
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه چرا در بين متهمين دادگاه هاي ويژه اقتصادي هيچ يک از مسئولين دولتي وجود نداشته باشند و کساني که ارز گيرنده به سزاي اعمال خود رسيده اما ارز دهنده هيچ مسئولي محاکمه نشده است، اظهارداشت: در پرونده بانک سرمايه اينها مسئولند يا غير مسئول؟ پرونده بانک مرکزي مسئول هستند يا خير؟ کساني که در پرونده وزارت صمت مورد تعقيب بودند مسئول هستند يا نه؟ پرونده گمرکات مسئول هستند يا خير؟ اما مسئله ارز. ارز دو بخش دارد. يک بخش طرف مي آيد طبق مقررات اين ارز را مي گيرد و بايد کالا وارد کند اما اين کار را نمي کند، کسي را بايد محاکمه کرد که کالا وارد نکرده است.
***واکنش به تامين وثيقه 10 ميلياردي براي متخلفان بانک سرمايه
اژه‌اي ادامه داد: کساني هستند که قيمت کالا را بيشتر يا کمتر گفتند و تقلب کردند که حتماً با آنها برخورد مي شود. اگر يک جايي تباني شده باشد و جايي که بايد تخصيص صورت ميگرفته يا جايي که پرداخت انجام شده باشد اگر دستگاه دولتي دخيل باشد حتماً برخورد مي شود.
سخنگوي قوه قضاييه در ادامه در پاسخ به سوال ديگري مبني عجيب بودن تامين وثيقه 10 ميليارد توماني در رابطه با پرونده بانک سرمايه گفت: اگر چنانچه احساس شود که اين مبلغ از منشا خلافي تهيه شده بايد برخورد شود اما شايد 10نفر يا 20 نفر براي آن سند گذاشته اند، به صرف اينکه 10 ميليارد براي 3 نفر وثيقه تعيين شده مدعي العموم وارد نمي شود.
وي درپاسخ به سوال ديگري در مورد لايحه تامين امنيت زنان که کدام مواد از اين لايحه نيازمند تغييرات بنيادي است، گفت: در تهيه اين لوايح حتماً همکاري صورت مي گيرد اما اين به اين معنا نيست که در جلسات مشترک هر حرفي باشد به تصويب مي رسد.
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اظهارات رئيس جمهور گفت: دادستان کل کشور مطبي داشتند که به دادسراي تهران فرستاده شده که دادسراي تهران به آن رسيدگي خواهد کرد.
***انتشار جزييات دادگاه فعالان محيط زيست پس از اتمام دادگاه
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر دادگاه فعالان محيط گفت: متهمان اين پرونده در حال محاکمه هستند و انشاالله پس از اتمام محاکمه مي شود جزئيات آن را بيشتر توضيح داد. کيفرخواست صادر شده، اتهام وارد شده، اين اتهامات بايد با حضور وکلا به طور دقيق رسيدگي شود و به يک جمع بندي برسيم. براساس اين اسناد و مدارک که توسط نيروهاي ضابط ارائه شده و ادله دادسرا اينها متهم به اين اتهام هستند بنابراين بايد ديد که دادگاه به چه نتيجه اي مي رسد. در خصوص آقاي سيد امامي که خودکشي کرده يا او سرشبکه بوده خبر ندارم که او خودکشي کرده است يا نه.
اژه اي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه در قتل غير عمد مجازات هاي جايگزين چقدر بازدارنده است و اينکه عمدتاً اظهار نظر در مورد خطاهاي پزشکي و اين نوع جرائم به نظام پزشکي واگذار مي شود، اين واگذاري چقدر وجاهت قانوني دارد، بيان داشت: جايگزين مجازات الزاماً جزاي نقدي نيست و ممکن است چيزهاي ديگري هم باشد و اين معنا نيست که الزام دارند به اينکه حتماً جايگزين کند. قاضي الزامي به مجازات جايگزين ندارد.
وي ادامه د اد: بديهي است اگر يک فردي اعم از پزشک يا غير پزشک که مجازات نقدي براي او در نظر گرفته شود متنبه شود،‌آيا اين مجازات بازدارنده نيست؟ شايد يکي از مجازات او نقدي باشد، شايد مجازات نقدي هم اگر باشد مجازات نقدي خيلي بالايي هم بگيرند. ممکن است که مجازات نقدي در مورد بعضي افراد پولدار بازدارنده نباشد که قاضي در آن تبديل نمي کند. اگر جرم مرتکب شدند خب قوه قضاييه ورود مي کند، اگر پزشکي خطاي پزشکي داشته باشد از کارشناس موضوع استفاده شود که حالا امکان دارد از وزارت بهداشت باشد يا نباشد.
***موافق بازنگري در بحث کانون وکلا هست
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر پذيرش 3 يا 4 درصدي کانون وکلا که نسبت به کشورهاي ديگر خيلي کمتر است، گفت: بحث اينکه ما وکيل در کشور کم داريم يا نداريم؟! آيا نبايد زمينه اي فراهم شود که وکلا هم مشغول شوند؟ آيا چنانچه ما هر ميزان وکيل بيشتر داشته باشيم به نفع مردم هست؟ شايد هم موضوع وکالت زياد نباشد که کدام يک بهتر هست يا نه. در جامعه ما ما يک دسته هستند که وکيل مي شوند و کساني هستند که در آزمون شرکت مي کنند و گزينش مي شوند و با شرايطي که قانون تعيين کرده مشغول به کار مي شوند. يکسري قضات دادگستري هستند اينها بدون آزمون وارد مي شوند مثل قاضي که بازنشسته شد بدون آزمون مي تواند برود و وکالت بگيرد. خودم دنبال اين موضوع هستم که رانتي براي افراد ايجاد نشود که شايد همکاران خودم در اين رابطه به من نقدي وارد کنند، الان وکيلي داريم که در طي سال چند پرونده عادي به او ارجاع مي شود و افرادي هم هستند که پرونده هاي بسيار بسيار پولدار به آنها ارجاع داده مي شود و بايد توازني در اين بخش برقرار کنيم. موافق بازنگري در بحث کانون وکلا هستم، کانون وکلا در تدارک اين هستند که بتوانند آزمون ديگري هم برگزار کنند.
***ماجراي طولاني شدن شکايت خاتمي از شريعتمداري
اژه اي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه در پرونده شکايت خاتمي از شريعتمداري نقل قولي مطرح شد که شما قول پيگيري داديد، چرا اين پرونده که سال 88 باز شده منتهي به حکم نشده است، اظهارداشت: اين پرونده به شعبه بازگشته است و مدت طولاني در دست دادستاني نبوده است. اين پرونده تا جايي که دنبال کردم مدت کوتاهي در اختيار دادستان بوده است. اما متأسفانه در اين جابجايي ها که بعضي از بازپرس ها و مجتمع ها جابجا شده اند، پرونده هايي مغفول مانده که بايد بررسي شود. به نظر من هم اين پرونده بيش از حد متعارف به طول انجاميده و مسئول کيهان هم گفته بودند که دفاعيات من آماده است.
سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اشاره به بيانيه رهبر انقلاب و موضوع اصلاحات در دهه پنجم، در دستور قوه قضائيه قرار گرفته است؟ گفت: ما بايد اهتمام جدي در قوه قضاييه داشته باشيم براي اجراي آن ، قطعاً کارگروهي تشکيل خواهد شد و انجام منويات رهبري در اين سند را خواهيم داشت.
وي در پاسخ به سوال ديگري در مورد خصوصي سازي که مورد اعتراض نمايندگان مجلس است، گفت: در بعضي موارد گزارشاتي رسيده که تخلف و تباني صورت گرفته و آنهايي که جرم بوده در حال رسيدگي است. در يک مورد اصلاحيه اي صورت گرفت يک جايي يک قيمتي گذاشته بودند که بازرسي کل کشور وارد شد و اصلاحيه اي صورت گرفت و قيمت بالاتر رفت و متقاضي هم پذيرفت. در پرونده کشت و صنعت الان مشغول هستند و هنوز نهايي نشده است.
وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر تصميمات نسنجيده که در حوزه هاي اجرايي گرفته مي شود و به کشور ضربه مي زند، قوه قضاييه وارد مي شود يا خير، گفت: ما در حال برنامه ريزي براي سال 98 هستيم. نقش قوه قضاييه در تحقق عدالت اجتماعي است. حقيقتاً بعضي از سو مديريت ها هست که اين سو مديريت ها سبب ضرر و زيان براي مردم مي شود و ممکن است اين سو مديريت ها جرم انگاري نشده باشد که بايد جرم انگاري صورت پذيرد. بعضي به سياست هايي که در يکسال اخير اتخاذ شده انتقاد دارند و من بارها گفتم که ما نمي توانيم وارد سياست گذاري قوه مجريه شويم. بخصوص اينکه سياست گذاري کارشناسانه باشد که تبديل به قانون شده باشد، آنجايي که تبديل به قانون نشده قوه قضاييه دستش بسته است.
به گزارش فارس، وي افزود: در بعضي زمينه هايي که رانت ايجاد شده باشد مانند منشا ارزها، زمين ها، موافقت هاي اصولي و امثالهم که تعداد آنها خيلي زياد نيست کار مي کنيم که مقام معظم رهبري هم اشاره کردند بايد کار شود و در بعضي موارد ما جا براي ايجاد يک قانون داريم، اگر رانتي سبب شد که حقي از جامعه سلب شود و حکومت متضرر شود بايد جرم انگاري و سياست گذاري شود که البته همکاري دولت و مجلس را مي طلبد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!