Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل دویران ظهر یکشنبه در جلسه بررسی طرح جامع شهر زنجان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مرزداران کشور در حادثه تروریسی زاهدان، افزود: سپاه نقش مهم و ارزنده ای در حفظ امنیت و دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور دارد و شهدای مرزبان این نیرو، جان خود را برای اقتدار ایران اسلامی فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم می خواهند که انتقام خود این شهیدان گرفته شود، ادامه داد: تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر انتقام این عزیزان گرفته شود و امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین حوادث تلخی نباشیم.

دویران با بیان اینکه طرح جامع مدیریت شهری یکی از اولویت های مهم توسعه عمران شهری در زنجان است و باید توجه ویژه به آن صورت بگیرد، افزود: طرح‌های جامع نزدیک ۶۰ سال است که منسوخ شده، اما در کشوری همچون ایران که در حال توسعه است هنوز وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان  افزود: آذرماه امسال نامه‌ای از شهرداری به شورای شهر رسید که بر اساس آن باید طرح جامع در مدت یک ماه بررسی می‌شد به همین جهت ۲۹ دی‌ماه امسال، به مدت یک ماه این فرصت را تمدید کردیم که این فرصت نیز فردا  تمام می شود.

دویران افزود: دومین طرح جامع شهر زنجان در حالی به شورای شهر ارائه شده است که شورای شهر درگیر بررسی بودجه است از همین رو امروز اعضای شورای شهر این طرح را مشروط به اصلاح مغایرت‌های موجود، با پنج رای موافق تصویب کردند.

کد خبر 4544799

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر زنجان طرح جامع شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس