Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آیین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بخشنامه تأکید شده است: با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص اهل بیت (علیهم السلام) نزدیک به ربع قرن است که فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف قرآنی و عترت استمرار دارد. در همین راستا معاونت فرهنگی و دانشجویی در نظر دارد با افزودن به غنای این نوع فعالیت‌ها، حرکت فرهنگی دانشگاه به سمت معارف قرآنی را به اوج برساند که این امر با تلاش و همت بلند همه مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی میسر می شود.

دکتر طهرانچی ضمن ابلاغ «آیین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی»، تأکید کرده لازم است معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدها با هماهنگی رؤسا و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بر حسن اجرای مفاد آیین‌نامه مذکور نظارت کرده و از تمامی توانمندی‌های موجود در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اعتلای فرهنگ قرآنی، استفاده کنند.

این آیین‌نامه شامل مواردی از جمله جدول زمان‌بندی برنامه‌های مسابقات قرآن و عترت سالانه دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما، دستورالعمل برگزاری مسابقات قرآن و عترت، رشته‌ها، منابع و جوایز مسابقات قرآن و عترت، آیین‌نامه‌های داوری و اجرایی مسابقات، ساختار جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت، مراحل جشنواره، جدول زمان‌بندی برنامه‌های سالانه جشنواره، ضوابط تنظیم و ارسال آثار، حوزه مفهومی فعالیت قرآنی، محورهای پیشنهادی نشست‌ها و... است.

لازم به ذکر است جزئیات مبسوط و کامل «آیین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیأت علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» در اختیار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی آیین‌نامه مسابقات قرآن جشنواره هنر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی آیین نامه مسابقات قرآن جشنواره هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!