Web Analytics Made Easy - Statcounter

اویس کیانی رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور، در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کانون راهنمایان گردشگری کشور و شرکت‌های بخش خصوصی برای نوروز شماره‌ای را برای تماس مسافران در نظر گرفته‌اند. مسافران با تماس با شماره ۹۹۲۲۱۷۱۷ می‌توانند مشکلات، مسائل و سؤالات خود را از راهنمایان گردشگری بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فقط با خطوط همراه اول می‌توان با این سیستم تماس گرفت. سیستم سامانه گردشگری ایران از ۲۶ اسفند ماه سال جاری فعال خواهد بود.

وی افزود: دغدغه ما در آستانه نوروز این است که هر ساله برخی از استان‌ها به خاطر این که پول کمتری خرج کنند، در برابر استفاده از راهنمایان گردشگری در سایت‌های و جاذبه‌های گردشگری خود مقاومت می‌کنند و به جای این کار از افراد غیر خبره و راهنما استفاده می‌کنند. امسال نیز احتمالاً نوروز شلوغی خواهیم داشت و مسئولان می‌توانند با کنترل برخی از زیرساخت‌ها گام‌های خوبی در جهت بهبود کیفیت گردشگری نوروزی بردارند.

رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور تصریح کرد: استفاده از افراد غیر خبره در سایت‌ها و جاذبه‌های گردشگری موجب کاهش ماندگاری گردشگران در استان‌ها و به تبع آن کاهش میزان درآمدزایی ورودی می‌شود. پس حضور راهنما در جاذبه‌های گردشگری منجر به افزایش ماندگاری گردشگران در استان‌ها و معرفی کامل و مناسب جذابیت‌های گردشگری استان‌ها به گردشگران می‌شود.

گفتنی است سامانه گردشگری ایران روز ۲ اسفندماه سال جاری در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی راهنمایان گردشگری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • جاذبه های دیدنی نیاسر کاشان، کهن باغشهر ایران
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود