Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:09:41 GMT

احداث مراکز جامع توانبخشی در 12 استان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۰۲۵

احداث مراکز جامع توانبخشی در 12 استان

مراکز جامع توانبخشی در 12 استان کشور راه اندازی می شود.

«علی اصغر پیوندی»رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در حاشیه بازدید از روند ساخت مرکز جامع توانبخشی ایلام افزود: این مراکز در استان های مختلف کشور راه اندازی و ایجاد شده و در 12 استان که فاقد این مجموعه هستند امسال در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مرکز توانبخشی ایلام اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهد شد ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این مرکز اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر در ایلام افتتاح خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر ارائه خدمات فیزیوتراپی، کار درمانی، اپرومتریست، (بینائی سنجی) و اندام مصنوعی را از جمله فعالیت های این مرکز عنوان کرد و افزود : این فعالیت ها به عموم مردم ارائه خواهد شد.  مراکز جامع توانبخشی با هدف ارائه خدمات به عموم مردم توسط این جمعیت راه اندازی و در عمده استان های کشور فعالیت دارند.
پیوندی به همراه معاون امداد و نجات این جمعیت صبح امروز به استان ایلام سفر کردند.
دیدار با مسئولان استان، افتتاح ساختمان عملیات امداد و نجات استان، رونمایی از خودروهای نجات، کلنگ زنی انبارهای امدادی و بازدید از آشیانه بالگرد امدادی از جمله برنامه های سفر یکروزه پیوندی به استان ایلام بود./ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری