Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه امسال تاکنون بیش از ۱۴.۴ تن مواد مخدر در آبهای خلیج فارس استان بوشهر کشف شده گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل ۹۳ درصد افزایش یافته است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسطو ترکمان‌منش ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه در 11 ماه امسال افزون بر 19 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است اظهار داشت: در 11 ماه امسال در حوزه‌های دریایی و خشکی استان بوشهر 19.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی از افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر  نسبت به سال قبل خبر داد و بیان کرد: در 11 ماه سال قبل 16.3 تن مواد مخدردر استان بوشهر کشف شده که کشفیات امسال افزایش 20 درصدی نسبت به سال 1396 دارد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به کشف 9 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از 4 تن مواد مخدر توسط دریابانی، 9 تن توسط نیروی انتظامی،3.7 تن با تلاش اداره کل اطلاعات و 2.2 تن  توسط اطلاعات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر کشف شده است.

ترکمان‌منش با اشاره به کشف 480 کیلوگرم مواد مخدر توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و 7 کیلوگرم با همکاری کارکنان گمرک خاطر نشان کرد: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در 11 ماه امسال 5.6 تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال قبل 157 درصد افزایش دارد.

وی، از کشف 31 کیلوگرم هروئین در بهمن امسال خبر داد و تصریح کرد: در ماه جاری با همکاری اداره کل اطلاعات و نیروی انتظامی 31 کیلوگرم هروئین در استان بوشهر کشف و متهمان دستگیر شدند.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف یک‌میلیون و 736 هزار قرص روان‌گردان، 2 هزار لیتر مواد پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی را از دیگر کشفیات اداره کل اطلاعات استان بوشهر دانست.

22 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد 6.1 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد بوشهر| 3 تن مواد مخدر در استان کشف شده است

ترکمان‌منش با بیان اینکه  تمام مناطق دریایی و خشکی مورد رصد نیروها قرار دارد از کشف مواد مخدر در آبهای خلیج فارس خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال تاکنون بیش از 14.4 تن مواد مخدر در آبهای خلیج فارس  استان بوشهر کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به سال قبل 93 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به متلاشی شدن 48 باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر بیان کرد:  تا 28 بهمن امسال با متلاشی شدن 48 باند تهیه و توزیع مواد مخدر ضمن کشف 19 تن و 640 کیلوگرم مواد مخدر 2 هزار و 711 نفر متهم دستگیر و 30 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف شده است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون