Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – مديرجهاد کشاورزي شهرستان ورامين گفت: تخريب 15 مورد ساخت و ساز غير مجاز منجر به آزادسازي 30 هزار متر مربع از اراضي کشاورزي ورامين شد.

محمدحسين تاجيک روز يکشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا گفت: ساخت و سازهاي غير مجاز در اراضي کشاورزي به استناد تبصره يک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضي کشاورزي و با دستور قضايي تخريب مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين 15 مورد ساخت و سازهاي غير مجاز در منطقه خيرآباد جنوبي و محدوده شهرک صنعتي غير دولتي شهداي خيرآباد شناسايي شده که با تخريب آن 30 هزار متر مربع از اراضي کشاورزي شهرستان آزاد شد.
تاجيک گفت : اين ساخت و سازهاي غير مجاز عمدتا به صورت ديوار کشي و نصب صفحه ستون براي احداث سوله بود که به طور کامل تخريب گرديد.
وي تأکيد کرد: با توجه به اين که تغيير کاربري غير مجاز اراضي کشاورزي بر اساس ماده 10 قانون حفظ کاربري اراضي زراعي و باغها مصوب 1/8/1385جرم مي باشد ، هر گونه تغيير کاربري از قبيل تخليه مصالح ، ديوار کشي ، احداث بنا و سوله در محدوده خيرآباد جنوبي مشمول تخريب و جزاي نقدي شده و متخلف به مراجع قضايي معرفي مي شود.
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان ورامين نيز در روزهاي گذشته گفت: 47هکتار اراضي ملي واقع در بخش جوادآباد اين شهرستان به ارزش بيش از 4 ميليارد تومان رفع تصرف شد.
احمد فدائي با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين اراضي در راستاي اجراي حکم قضائي صادره با حضور عوامل يگان حفاظت منابع طبيعي شهرستان ورامين رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.
ورامين با 300 هزار نفر جمعيت در 35 کيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت:امسال ۴۲۰۰ اراضی آبی و ۴۰۰ هکتار اراضی دیم شهرستان بهبهان زیر کشت کلزا رفته است.

لاله نیرومند افزود: ازشروع فصل برداشت دانه روغنی کلزا در بهبهان تاکنون افزون بر ۷ هزار تن کلزا برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۹۰۰۰ تن دانه کلزا از مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان بهبهان برداشت شود.


  مدیر جهاد کشاورزی بهبهان اظهار کرد: کارخرید دانه روغنی کلزا همزمان با برداشت در چهارمرکز در بخش‌های مرکزی وزیدون آغاز  وتاکنون ۷۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.



دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان