Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، احد رستمی در رابطه با توزیع بسته‌ های حمایتی دولت برای جاماندگان این بسته‌ها گفت: تا امروز 14 میلیون و 800 هزار نفر از خانوارها بسته کمک معیشتی خود را گرفته‌اند.

وی ادامه داد: 2 میلیون خانوار نیز در سامانه‌های اعلام شده از سوی وزارت رفاه ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک میلیون نفر مشمول دریافت بسته حمایتی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: از امروز آنهایی که مشمول دریافت مجدد این بسته‌ها و جاماندگان از این حمایت هستند می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند به گونه‌ای که پیامکی از سوی وزارت رفاه به آنها ارسال می‌شود و به آ‌نها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رستمی گفت: به محض تامین بودجه این جاماندگان می‌توانند برای دریافت بسته‌ های حمایتی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تا این لحظه 2 میلیون خانوار اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود ثبت کرده‌اند که فقط یک میلیون نفر از آنها مشمول دریافت بسته می‌شوند.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: محدودیت زمانی پرداخت این بسته‌ها تا پایان سال است و به محض تامین بودجه پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

رستمی افزود: بسته حمایتی دولت از 100 تا 300 هزار تومان بوده که در حساب یارانه یا حقوق آنها واریز می‌شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بسته های حمایتی دولت بسته حمایتی بسته های حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان

با توجه به حذف ارسال پیامک برای تراکنش‌های زیر ۳۰ هزار تومان در برخی از بانک‌ها اگر هنگام خرید اشخاصی به طور عمد و یا غیرعمد اقدام به برداشت کمتر از ۳۰ هزار تومان کنند کاربر از آن مطلع نخواهد شد و این معضل کاربران را گلایه‌مند کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ بانک‌ها چند سالی هست که برای پیامک شرط می‌گذارند که مثلا کم‌تر از ۵۰ هزار تومان و یا ۳۰ هزار تومان پیامک ارسال نمی‌شود و این دست سارقان فضای مجازی را بازتر می‌کند. لطفا پیگیری کنید.  

منبع: زهره صاحبی - شهروند خبرنگار 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی