Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@13:58:45 GMT

آخرین قیمت‌ها سبزیجات در بازار (+ جدول)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۲۳۴۱

آخرین قیمت‌ها سبزیجات در بازار (+ جدول)

پول‌نیوز - شاید کسی این فکر را نمیکرد که قیمت هرکیلوگرم کاهو به 11 هزار تومان، فلفل دلمه (سبز) 15 هزار تومان، لبو 8 هزار و500 تومان،کلم 8 هزار تومان،بادمجان 8 هزار تومان و گوجه فرنگی به 9 هزار تومان برسد.

قیمت انواع صیفی جات در روزهای اخیر افزایش قابل توجهی یافته اند؛ برخی دلیل آن را بارندگی روزهای اخیر و عدم برداشت محصول در جنوب کشور و برخی خرید به نرخ دلار و صادرات  این  محصولات به کشورهای همسایه  را عامل میدانند اما در هر حال این محصوات با نرخ های غیر قابل قبول و تصوری به مصرف کنندگان  فروخته می شود؛ برخی از فروشندگان در تهران نیز میگویند که با توجه به افزایش قیمت، این محصولات را  کمتر برای فروش می آورند، زیرا قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت گوجه فرنگی بوته ای (رسمی) در یکی از فروشگاه های خیابان میزای شیرازی  7 هزار و 800 ، کاهو پیچ و رسمی نیز 8 هزار و 500 تومان قیمت دارد؛ فروشنده در واکنش به گرانی کاهو میگوید: ما این محصول را به قیمت مناسبی می فروشیم و در صورتی که به دیگر فروشگاه ها سری بزنید با قیمت 10 تا 12 هزار تومانی مواجه خواهید شد.

بنابراین گزارش به توصیه وی به میوه فروشی دیگری نیز سری میزنیم هر کیلوگرم کاهوی پیچ 10 هزار و 800 تومان و کاهوی رسمی9 هزار  و 800 تومان به فروش میرسد. البته سایر صیفی جات نیز قیمتهای معمولی ندارد به طوری که هر کیلوگرم بادمجان 7 هزار و 800 تومان، سیر خشک 16 هزار و 500 تومان، سیب زمینی 5 هزار و 400 تومان، پیاز 4 و 500 تومان و هویج 6 هزار و 500 تومان، لبو 8 هزار و 500 تومان و خیار 7 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم کاهوی رسمی و پیج نیز به ترتیب 3 تا 5 هزار تومان و 4تا 6 هزار و 500 تومان، پیاز 2 هزار و 500 تومان تا 4 هزار تومان، سبزی جور 2 هزار و 500 تومان تا 4 هزار تومان و سبزی خوردن 3 هزار و 500 تومان تا 5 هزار تومان  و گوجه فرنگی رسمی و گلخانه ای نیز به ترتیب 3 هزار و 500 تا 5 هزار تومان و 4 هزار تومان تا 9 هزار تومان است.

 نرخ مصوب عمده فروشی میوه و تره بار در تهران را در جدول ذیل مشاهده کنید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت سبزیجات پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گوجه فرنگی و لیمو دو میوه خاص هستند که برای درمان سرما خوردگی بسیار موثر هستند.

گوجه فرنگی برای سرماخوردگی:

آب گوجه فرنگی نوشیدنی محبوبی است که طیف گسترده‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها را برای بدن تأمین می‌کند. آب گوجه فرنگی بسیار مغذی است و سرشار از بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است. به عنوان مثال، نوشیدن فقط 1 لیوان (240 میلی لیتر) آب گوجه فرنگی تقریباً نیاز روزانه شما به ویتامین C را تأمین می‌کند و 22٪ از نیازهای ویتامین A شما را به صورت آلفا و بتاکاروتنوئیدها برآورده می‌کند. آب گوجه فرنگی و سایر محصولات گوجه فرنگی ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.

لیمو برای سرماخوردگی:

لیمو منبع خوبی از ویتامین C است. همانطور که می‌دانید در زمان سرماخوردگی خوردن ویتامین c بسیار مهم است. یک لیمو حدود 31 میلی گرم ویتامین C را تأمین می‌کند، که 51 درصد از میزان مورد نیاز مصرف روزانه مرجع (RDI) است. تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن میوه و سبزیجات سرشار از ویتامین C خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته را کاهش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول