Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان‏ به شکست برنامه‌هایشان در ‏خصوص رفع سدمعبر اذعان کرد و گفت: مشکلات سد معبر در زنجان حل نشده است.‏

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; احمد نصیری امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینککه در کنار ‏حرکات ساختاری شورای پنجم نباید از کنار برخی حرکات اجتماعی و فرهنگی گذشت، ‏اظهار کرد: اخیرا گزارشی در رابطه با سدمعبر از صدا و سیما پخش شد که به برخی ‏مشکلات اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آنچنان که باید در رابطه با سدمعبر کار نشده است، ابراز کرد: توقع ‏برخی افراد در جامعه بالا رفته به طوری که عده‌ای نه تنها جلوی مغازه بلکه پیاده رو و ‏خیابان را هم تصاحب کرده‌اند.‏

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه با تدبیر چه کسی باید این مشکل برطرف شود؟ ‏عنوان کرد: حدود دو سال از عمر شورای پنجم گذشته و در حالی که این برنامه از ‏شعارهای ما بوده اما در این خصوص نتوانستیم کاری کنیم و به نوعی شکست خورده‌ایم.‏

وی در ادامه با اشاره به اینکه کیفیت نباید فداری کمیت شود، افزود: چند ماهی است که ‏نهضت آسفالت ریزی را آغاز کرده و شروع به لکه گیری کردیم اما آیا آثاری از این ‏آسفالت ریزی ها و لکه گیریها باقی مانده است؟ اکنون شاهد رو شدن دوباره چاله‌های در ‏سطح شهر هستیم.‏

نصیری با بیان اینکه مردم از این وضعیت خسته هستند، ابراز کرد: موارد مطرح شده در ‏جلسات علنی نمایشی نیست و باید به عنوان دستورالعمل عملیاتی شوند.‏

وی با اشاره به طرح جامع شهری و لحاظ کردن اضافه شدن زمنهای راه و شهرسازی به ‏محدوده عنوان کرد: 20 سال است که 750 هکتار زمین در بهترین نقطه شهر با 850 ‏میلیارد تومان سرمایه در فیشها در اختیار برخی تعاونی ها و مردم است و اگر راه و ‏شهرسازی زمین‌های خود را به محدوده بیاورد و این زمینهای مردم باقی بماند موجب ‏نارضایتی خواهد شد.‏

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان با بیان اینکه برخوردهای دوگانه ‏سبب نارضایتی مردم خواهد شد، گفت: نباید وضعیت طوری شود که کسانی که دست شان ‏به جایی نمی‌رسد همچنان در مشکلات باقی بمانند.‏

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در جلسه بازآفرینی شهری با بیان اینکه باید دست به دست هم بدهند و در خصوص بازآفرینی شهری انرژی بیشتری گذاشته شود، اظهار کرد: در جلسه پیشنهادات چند پروژه مطرح شد که معتقدیم این پیشنهادات می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: با راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در این شهرستان، کارگزاری برای این دفتر انتخاب خواهد شد تا بتوانیم به صورت جدی وارد کار شویم و از ظرفیت مردم و مسئولان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده در شناساندن و معرفی مشوق‌ها به مردم بسیار مؤثر است، اضافه کرد: باید در این خصوص جلسات متعددی با سازنده‌ها برگزار شود تا مسائل در جلسات بررسی و گزارش داده شود، چرا که این مهم در پیشرفت کار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری اعتبار خاصی از طریق سازمان مرکزی به صورت مستقیم ابلاغ نمی‌کند، ادامه داد: این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند به شهرداری نیز کمک کند.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین این مجموعه از طریق کمیسیون ماده ۵ ظرفیت بالقوه‌ای دارد، به همین خاطر شهرداری ابهر می‌تواند پیشنهادهای خوبی در این خصوص به ستاد ارائه دهد تا اقدامات و کارهای لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد، گفت: در این راستا شهرداری ابهر باید پروژه‌هایی را که برای مردم و شهرستان مفید و جذاب است، ارائه دهد.

کد خبر 751121

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب