Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:34:27 GMT

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۱۲۴

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: اگر بخواهیم در مبارزه با اعتیاد موفق باشیم باید از ظرفیت همه دستگاهها استفاده کنیم و این کار نیازمند داشتن عزم همگانی است.

زاهدی بیان کرد: اعتیاد پدیده ای خانمان سوز است و به دلیل فراگیری آن نمی توان گفت فقط یک دستگاه متولی آن است و اگر همه امکانات دستگاهها را بسیج نکنیم نمی توان به دستاورد مهمی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یادآورشد: اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی و جرایم دیگر است و اگر آن را کنترل کنیم می توان از سایر جرائم کاست.

زاهدی اظهارداشت: لازم است در کارگروه ای ویژه، قاچاقچیان استان، محل های حضور و اموال آنها شناسایی شود تا بتوان با ضربه زدن به منابع مالی آنها جلوی توزیع مواد مخدر را گرفت.

استاندار با اشاره به درخواست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای دریافت خودرو و تحویل به نیروی انتظامی گفت: با اولویت قرار دادن مناطق آلوده باید اقدام کرد تا گام های عملیاتی و موثری در مبارزه با مواد مخدر در استان برداشته شود.

وی اظهارداشت: با توجه به افزایش میزان اعتیاد در میان بانوان لازم است ار جدی و مطالعاتی، صحت این موضوع را بررسی کرد چون شیوع اعتیاد میان بانوان و زنان خانه دار به مراتب از موارد دیگر خطرناکتر است.

زاهدی با اشاره به آزادی 600 زندانی مشمول عفو مقام معظم رهبری در قزوین تصریح کرد: تاثیر آزادی 600 زندانی که با رافت اسلامی به آغئش خانواده خود بازمی گردند بسیار بیشتر از حبس آنهاست و به نظر می سرد برخی مواقع باید رافت اسلامی و نظام را در جامعه به نمایش بگذاریم.

زاهدی اضافه کرد: آزادی زندانیان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اقدامات مطلوبی است که امکان مناسبی را در اختیار زندان ها قرار می دهد تا خدمات بیشتری را به جامعه هدف خود ارایه کنند.

وی گفت: مراقبت های بعد از زندان و آزادی مددجویان باید توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی بیشتر شود تا شاهد بازگشت این افراد به جامعه باشیم.

کد خبر 4544976

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین اعتیاد عبدالمحمد زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم