Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:07:05 GMT

رقابت‌های کشتی گیله مردی رودسر به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۳۰۴

رقابت‌های کشتی گیله مردی رودسر به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی گیله مردی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شهید مدافع امنیت کشور «حسن عشوری» در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر با معرفی کشتی گیران برتر به کار خود پایان داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رحیم آباد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرکت ۱۰۰ کشتی گیر در این دوره از رقابت‌ها، اظهارکرد: این کشتی گیران از استان‌های گیلان و مازندران در این مسابقات شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جانعلی‌زاده با بیان اینکه این مسابقات در ۲۵ شب و به منظور گرامیداشت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنی شهید مدافع امنیت کشور «حسن عشوری» در بخش رحیم آباد برگزار شد، افزود: در سنگین وزن «نیما حاجی زاده» از رحیم آباد در جایگاه نخست قرار گرفت و «سجاد رسولی» از لنگرود و «سعید علیزاده» از رحیم آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در میان وزن «سهیل بابایی» از رحیم آباد به مقام قهرمانی رسید و «علی عسگری» از فومن و «ساسان آقایی» از سراوان رشت مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند همچنین در سبک وزن «محمد عوض پور»، «شعبانیان» و «اسماعیل عوض‌پور» اول تا سوم شدند.

کد خبر 4544977

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر رودسر کشتی گیله مردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!