Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@14:27:39 GMT

قتل جوان ورامینی در نزاع دسته‌جمعی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۴۱۵

قتل جوان ورامینی در نزاع دسته‌جمعی

خبرگزاری فارس: سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ورامین در خصوص درگیری دسته‌جمعی اظهار داشت: یکی از معضلات بعضی از محله‌های ورامین نزاع دسته‌جمعی است که به خاطر قومیت صورت می‌گیرد که گاهی باعث کشته شدن یک یا چند نفر می‌شود.

وی گفت: در نزاع دسته‌جمعی که بین ۵ الی ۸ نفر صورت گرفته بود، جوان ۲۱ ساله با ضربه چاقو اقدام به قتل جوان ۲۵ ساله می‌کند که ضربات چاقو بر صورت و سر مقتول اصابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری بیان داشت: این درگیری در مناطق جنوبی شهر صورت گرفت و افراد خاطی دستگیر شدند، پرونده در حال بررسی است و رسیدگی به پرونده قاتل ۲۱ ساله که به جرم قتل دستگیرشده بود بعد از تکمیل و بررسی به دستگاه قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: مشکلی را که می‌شود از طریق دستگاه قضایی حل کرد چرا باید درگیری به وجود آورد و به همین منظور ناجا در همه حال در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و وظیفه دارد به مشکلات مردم رسیدگی کند و هیچ‌کس حق ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را ندارد.

وی در پایان گفت: با افرادی که بخواهند در روزهای پایانی سال اقدام به نزاع دسته‌جمعی و درگیری خیابانی نمایند به‌شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نزاع دسته جمعی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه

الجزایر از شورای امنیت خواست سه شنبه این هفته نشستی درباره کشف گورهای جمعی در نوار غزه برگزار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آگاه در شورای امنیت به خبرگزاری روسی « اسپوتنیک » گفت: الجزایر از شورای امنیت خواسته است سه شنبه هفته جاری نشستی  پشت درهای بسته در خصوص کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه برگزار کند.

رسانه‌های فلسطینی در روزهای پایانی ماه گذشته میلادی ( آوریل ) اعلام کردند: اورژانس فلسطین اجساد 180 نفر را در یک گور جمعی در محوطه مجتمع پزشکی «ناصر» واقع در شهر خان یونس در نوار غزه را پیدا کرده است.

این خبر چند روز پس از خروج نظامیان صهیونیستی از این مجمتع بیمارستانی رسانه‌ای شد.

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

رسانه‌های فلسطینی بعدا اعلام کردند: تعداد اجساد کشف شده در گور مزبور به 390 جسد رسیده‌ است.

به دنبال انتشار این خبر « آنتونیو گوترش » دبیرکل سازمان ملل به بارزسان بین‌المللی اجازه داد فورا به غزه بروند و درباره گورهای جمعی تحقیق کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد