Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:42:26 GMT

قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها دو برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۵۸۵

به گزارش اکوفارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز پارلمان در جریان بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه، حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور پیشنهادی را برای الحاق تبصره یک لایحه بودجه ارائه کرد؛ این پیشنهاد در راستای افزایش قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها بود.

پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه در مخالفت با این پیشنهاد، گفت: اگر قیمت سوخت پتروشیمی‌ها بالا برود، ممکن است در بورس مشکل ایجاد شود؛ اختیار قیمتگذاری‌ها طبق قانون برنامه، بر عهده دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم مخالفت دولت، نمایندگان با ۱۳۰ رأی موافق، ۴۷ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر در مجلس، با افزایش قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها موافقت کردند.

بر این اساس به وزارت نفت اجازه داده شد قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها را از ۱۳۲۰ریال به ازای هرمترمکعب به ۲۶۰۰ ریال افزایش دهند.

در همین رابطه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که این افزایش قیمت برای سوخت پتروشیمی‌ها است، نه در مورد خوراک پتروشیمی‌ها.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اسکای نیوز گزارشی درباره تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران پخش کرد و مدعی شد این جنگنده‌ها در عوض پهپادهای شاهد است. ادعاهای مطرح شده در این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن