Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تمام تلاش ما این است که میوه با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری در ششمین جلسه کمیته راهبردی تنظیم بازار میوه ایام پایان سال اظهار داشت: هر میزان میوه که  نیاز است خریداری و در استان ذخیره شود تا در ایام تعطیلات نوروز میوه دچار چالش قیمتی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه بحث نظارت بر غرفه های توزیع کننده میوه شب عید بسیار مهم است افزود: باید انتخاب افراد و نیز سیستم توزیع به گونه ای باشد که نه توزیع کننده و نه مصرف کننده دچار ضرر نشوند.

جعفری خاطر نشان کرد: باید پراکنش غرفه‌های عرضه میوه شب عید در سطح شهر مناسب باشد وبه غرفه‌داران آموزش‌های لازم داده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که میوه باکیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد، افزود: امیدواریم با هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف استان به بهترین نحو میوه تنظیم بازار شب عید در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی اذعان کرد: در سالهای گذشته استان کردستان نسبت به استان های همجوار عملکرد خوبی داشته و امیدواریم امسال هم با کمترین مشکلات میوه شب عید توزیع شود و بازار آرامی در این خصوص داشته باشیم

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کردستان ایام تعطیلات نوروز تنظیم بازار شب عید میوه شب عید جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748251

دیگر خبرها

  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر