Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- مسئولان خور و بیابانک روز یکشنبه با خانواده شهید مدافع حریم امنیت عباس کوهی دیدار و دلجویی کردند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهدا و خانواده آنان می داند و ما باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسعلی پوربافرانی افزود: شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب هستند.
وی خاطرنشان کرد: شهیدان برای دفاع از استقلال و سرافرازی کشور تمام هستی خود را فدا کردند.
فرماندار خور و بیابانک گفت: تمامی پیشرفت ها و موفقیت های امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا در دفاع از کیان کشور است.
عباس بلانیان ادامه داد : از خود گذشتگی و دلاوری شهید حریم امنیت عباس کوهی زبانزد خاص و عام است و این شهید بزرگوار می تواند الگویی ارزشمند برای جوانان ایران اسلامی باشد.
به گفته وی خانواده های شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام راحل و دستاوردهای خون شهداء در کشور مهمترین نقش را ایفا می کنند.
وی اضافه کرد: خانواده های شهدا الگوی ایثار و مقاومت هستند که از بهترین امانت الهی خود که فرزندانشان بود در راه تثبیت آرمانهای انقلاب گذشتند.
شهید عباس کوهی متولد 16 آذر 1368 در روستای ابراهیم آباد خور و بیابانک درسال 92 وارد سپاه شهرستان شد و با مدرک کاردانی مکانیک خودرو در قسمت فنی مهندسی ناحیه مقاومت بسیج مشغول به خدمت بود، او در حمله انتحاری تروریست‌ های تکفیری به اتوبوس حامل حافظان مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش - زاهدان به شهادت رسید.
در این حادثه تروریستی 27 نفر از فرزندان وطن شهید شدند.
شهرستان خور و بیابانک 119 شهید والامقام و 175 جانباز و 9 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/6026/9860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات ديدار مسوولان خور و بيابانك شهيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند