Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@04:59:47 GMT

منشا: امکانات پرسپولیس بهتر بود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۳۸۲۱

منشا: امکانات پرسپولیس بهتر بود

استقلال تهران با مشکلاتی روبه‌روست که هنوز مدیریت باشگاه نتوانسته برای حل آن‌ها اقدام مثبتی کند.
به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، نکته اینجاست که حالا استقلالی‌ها نه‌تن‌ها از رقیب دیرینه خود به لحاظ نتیجه‌گیری عقب افتاده‌اند بلکه از نظر سخت‌افزاری هم شدیداً از قرمز‌ها عقب هستند و شاید این چشم و هم‌چشمی کمک کند اوضاع استقلال بهتر از قبل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس موفق شد با گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی به وضعیت زمین تمرینی‌اش سر و سامان دهد.   آن‌ها مدت‌ها در درفشی‌فر تمرین می‌کردند ولی با تعیین تکلیف ورزشگاه کاظمی به آنجا نقل مکان کردند تا یک محل تمرینی مشخص داشته باشند. پرسپولیس با استفاده از تیزهوشی مدیرانش سریعاً به این ورزشگاه سر و سامان داد.   آن‌ها خیلی زود متوجه شدند حالا نعمت بزرگی نصیب‌شان شده است چراکه این ورزشگاه همه امکانات را در دل خود داشت؛ از رستوران بگیرید تا خوابگاه. در این حالت دیگر بازیکنان جوان تیم که پول اجاره‌خانه نداشتند در این ورزشگاه ماندند تا دیگر مشکلی برایشان پیش نیاید. همیشه خوابگاه بازیکنان جوان در این فوتبال تبدیل به یک مشکل شده بود و حتماً روایت‌های باورنکردنی را درباره آن شنیده‌اید. پرسپولیسی‌ها این مشکل را حل کردند ولی استقلال همچنان با مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. وضعیت زمین تمرینی استقلال مبهم است. آبی‌ها مدتی به نوبنیاد رفتند و در ورزشگاه صنایع دفاع تمرین کردند ولی مدتی بعد آنجا را هم تخلیه کردند تا راهی غرب تهران شوند. تمرین آبی‌ها حتی در زمین شماره ۳ آزادی که بانوان در آن کار می‌کنند، برگزار شد. این اتفاقات باعث تعجب بازیکنی مثل گادوین منشا هم شده است. این بازیکن که از دیدن شرایط تعجب کرده، به همبازیانش گفته: «اوضاع پرسپولیس خیلی بهتر بود. ورزشگاه ما نه تنها زمین تمرینی بهتری داشت بلکه همه امکانات در اختیارمان بود. فکر نمی‌کردم شرایط استقلال این‌قدر متفاوت باشد.»
البته مدیریت استقلال تلاش خود را برای حل مشکلات انجام داده است منتهی هنوز کار به خوبی جلو نرفته است. به نظر می‌رسد امیرحسین فتحی نیاز دارد تغییراتی اساسی برای اداره باشگاه انجام دهد، چون فعلاً اختلاف داخلی باشگاه را فرا گرفته است. خطیر، معاون ورزشی فتحی با مباشری، معاون اجرایی باشگاه اختلاف دارد. این اختلافات به داخل تیم هم کشیده شده و شفر با خطیر مشکل پیدا کرده. شفر با اعضای کمیته فنی هم خیلی خوب نیست. این مسائل باعث شده فعلاً تمرکز باشگاه روی مسائل اساسی و مهم نباشد. آبی‌ها در هفته‌های اخیر مشکل زمین تمرینی داشته‌اند و حتی یک بار که به زمین شماره دو آزادی رفتند تمرین کنند متوجه شدند تیم دسته اولی بادران آنجا مشغول تمرین است! دیروز هم بازیکنان به سالن هتل المپیک رفتند تا وزنه بزنند ولی، چون هماهنگی نشده بود نتوانستند داخل بروند. این اتفاقات کمتر در پرسپولیس می‌افتد و به نظر باشگاه استقلال باید برای حل مشکلاتش فکری اساسی کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: منشا استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی در مورد مایملک و دارایی هر یک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هر یک از این باشگاه ها دو دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری دارند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه های درفشی فر و شهدای گمنام را در اختیار دارد. اسناد مالکیت این وزشگاه های در سال های گذشته توسط سازمان ثبت اسناد صادر شده است. بر اساس مصوبه هیات دولت در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با اشاره به بحث معارضین خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در این مورد مستقل است و مرجع تصمیم گیری نهایی است. طبق اخرین آرایی که به سازمان ثبت صادر شده، هر دو ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است. به همین منظور دو ورزشگاه هم باشگاه استقلال در اختیار دارد. کمپ مرحوم حجازی و مرغوبکار ورزشگاه هایی هستند که متعلق به استقلال می باشند.

رغبتی دو ورزشگاه با یادآوری اینکه ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) نیز در اختیار سرخابی ها هستند، تصریح کرد: این دو ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما با قرارداد طویل مدت دراختیار دو باشگاه قرار داده شده است. مالکیت با اداره کل است اما بهره بردار این دو باشگاه تهرانی هستند و محل تمرین تیم های بزرگسالان شان به حساب می آید.

وی تاکید کرد: البته در مورد پرسپولیس و ساختمان اداری یک بحثی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه و شصتا وجود دارد اما به طور کل بر حسب قوانین کشور و اسناد سازمان ثبت اسنتادی مشخص است که هر یک از باشگاه ها مالک کدام ورزشگاه ها هستند.

مشاور وزیر ورزش گفت: پرسپولیس مکان های تجاری دیگری هم دارد اما در کش و قوس مسائل قضایی است مثلا در چیذر و ایرانشهر ساختمان اداری دارد. همیشه راجع به اینها بحث بوده است. امیدوارم مالکین جدید بتوانند تکلیف شان را مشخص کرده و به اموال باشگاه اصافه شود.

کد خبر 6089029

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است