Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال دورنای ارومیه در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم عقاب نهاجا را ۳ بر یک مغلوب کرد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، تیم والیبال دورنای ارومیه در حالی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال جام شهدای منا میزبان تیم عقاب نهاجا بود که در قعر جدول به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی رأس ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه شروع شد. موضوع قابل توجه حضور بسیار اندک تماشاگران در سالن بود که دلیل آن هم نتایج ضعیف تیم دورنا است.

ست نخست بازی با نتیجه 25 بر 19 به نفع تیم میزبان پایان یافت ولی بازی در ست دوم به نفع عقاب پیش می‌رفت و در نهایت توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 22 از حریف خود ببرند.

والیبال ارومیه نیازمند کمک مسئولان استانی استمیزبانی تیم والیبال دورنای ارومیه از عقاب نهاجا در ایستگاه آخر لیگ برترتیم والیبال شهرداری ارومیه با سایپای تهران مصاف می‌دهد

در ادامه و در ست سوم نیز تیم دورنا توانست بار دیگر با نتیجه 25 بر 21 مهمان خود را شکست دهد و در ست چهارم نیز این تیم دورنا بود که با نتیجه 25 بر 23 تیم حریف را مغلوب کرد.

تیم دورنای ارومیه در مجموع ست شماری با نتیجه 3 بر یک عقاب نهاجا را بدرقه کرد. تیم قعر جدولی با این برد 10 امتیازی شد و از رقابت‌های لیگ برتری کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/ح

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی