Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه طرح تشدید نظارت بر سالن های غذاخوری در مشهد امروز هشت مجموعه در محدوده بلوار وکیل آباد این شهر مورد بازرسی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: چهار واحد از این تعداد به دلیل تخلفات حاد بهداشتی مهر و موم شد.
وی گفت: این طرح در راستای برخورد با گران فروشی و تخلفات بهداشتی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیروز آغاز شده و تا یکم اسفند ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: روز گذشته نیز در در محدوده اطراف حرم مطهر رضوی هشت سالن غذاخوری مورد بازدید قرار گرفت که چهار پرونده تخلف تشکیل شد.
طی 9 ماه امسال 32 هزار و 189 فقره پرونده تخلف تعزیراتی در استان خراسان رضوی رسیدگی و مختومه شده است.
7505/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خراسان رضوی حرم مطهر خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست