Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فخرالسادات محتشمی‌پور در مراسم اختتامیه چهاردهمین همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار قزوین در دانشگاه بین المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: به طور معمول پایان هر همایش، بیانیه‌ای صادر می‌شود که برنامه‌های بعدی بخش دولتی، خصوصی و خود نهاد مدنی که انجمن زنان است، را به نوعی مشخص می‌کند و تکلیف برای برای انجمن را تعیین می‌کند که مسیر آینده به چه نحو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اینکه نتوانستیم از جمع‌بندی پنل‌ها به راهکاری برای آینده  برسیم و فعلا طرح موضوع شده و به ابعاد مخلتف آن پرداخته نشده، بیانیه صادر نکردیم.

رئیس هیأت مدیره انجمن زنان مدیر کارآفرین ادامه داد: پیش از همایش سه پیش نشست تخصصی در بخش‌های اقتصاد مدیریت، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی برگزار شده و هنوز در آغاز راه قرار داریم و باید تحقیق و مطالعه و پژوهش صورت گیرد و در دانشگاه‌ها هم مورد توجه قرار گیرد.

محتشمی‌پور اضافه کرد: برای نخستین بار است که زندگی کارآفرینان را به طور آشکار در جامعه مطرح کرده‌ایم و تجارب آنها در اختیار دیگران گذاشته شده که برای همسانی و هم‌آگاهی افراد مثمرثمر است.

وی خاطرنشان کرد: نیازهای مدنی در بخش دولتی، خصوصی و نهاد مدنی باید جدی گرفته شود و شبکه‌سازی، گسترش و توسعه شبکه زنان کارآفرین نیاز به تکمیل بانک اطلاعاتی دارد تا مسیری که آغاز شده را به خوبی دنبال کرده و به نتیجه دست یابیم.

این مسؤول تصریح کرد: حضور از استان‌های مختلف در چهاردهمین همایش کارآفرینی زنان با عنوان «همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار» استان قزوین جالب و قابل توجه بود اما ضعیف بودن حضور دانشجویان جای تأمل دارد.

رئیس هیأت مدیره انجمن زنان مدیر کارآفرین افزود: جاهای دیگری وجود داشت که می‌توانستیم همایش مذکور را برگزار کنیم اما فکر کردیم در دانشگاه و برای آشنایی دانشجویان مفید و لازم است چرا که بحث‌های آکادمیک در کلاس‌های دانشگاهی وجود دارد.

محتشمی‌پور ادامه داد: تعامل نهاد مدنی، دولت و دانشگاه و نقشی که نهاد مدنی در بسترسازی دارد، باید مورد توجه نمایندگان دولت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که زنان حمایت نمی‌خواهند بلکه لازم است بسترسازی و زمینه‌سازی و فضاسازی لازم انجام شود تا زنان ایرانی بتوانند از تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و استعدادهای خود در این بستراستفاده کرده و آنها را شکوفا کنند .

این فعال حقوق زنان یادآور شد: با بسترسازی برای شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های بانوان، آنان آن‌طور که باید خود را به جامعه معرفی کرده  و جامعه هم از تمام ظرفیت آنها نهایت استفاده را می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین اقتصاد حقوق زنان بخش دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، به دنبال گزارش واصله از عوامل اطلاعاتی بسیج سپاه ناحیه نهاوند با رصد اطلاعاتی و شناسایی یک مکان این مقدار آرد خارج از شبکه توزیع کشف و توقیف شد.

آرد فوق با همکاری بازرسی اتاق اصناف و پاسگاه انتظامی دهفول توقیف و پس از انتقال به پاسگاه برای سیر مراحل قانونی از سوی یگان انتظامی و مراجع ذیصلاح به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات