Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:40:30 GMT

خیال بایرن برای دیدار با لیورپول راحت شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۴۱۰

کینگزلی کومان، ستاره جوان و فرانسوی بایرن مونیخ، مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار مقابل لیورپول ندارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان در جریان پیروزی دشوار ابتدای هفته بایرن مونیخ برابر آگزبورگ دچار مصدومیت شد و اخباری در مورد احتمال غیبت او در دیدار دشوار برابر لیورپول منتشر شده بود اما این ستاره جوان امروز با بازگشت به تمرینات، خیال هواداران بایرن مونیخ را راحت کرد و حالا در صورت صلاحدید نیکو کوواچ، می تواند در دیدار مقابل لیورپول در ترکیب قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کومان که در سالهای اخیر بارها با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم کرده و حتی اخباری در مورد احتمال خداحافظی وی از فوتبال نیز به همین واسطه شنیده شده بود، در بازی اول هفته مقابل آگزبورگ از ناحیه زانوی پای چپ خود دچار آسیب دیدگی شد اما تلاش کادر پزشکی بایرن مونیخ در نهایت وی را برای دیدار با لیورپول آماده کرده است.

 

با برطرف شدن مصدومیت مانوئل نویر در ابتدای هفته و کومان در تمرینات امروز، حالا آرین روبن مهم ترین غایب باواریایی ها برای دیدار دشوار این هفته برابر لیورپول در استادیوم آنفیلد خواهد بود.

 

 

کینگزلی کومان بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کینگزلی کومان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن

داور دیدار برگشت رئال مادريد و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام یوفا، شیمون مارچینیاک دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ را در سانتیاگو برنابئو قضاوت خواهد کرد.

 مادریدی‌ها با داوری مارچینیاک طی ۷ دیدار، تنها ۲ بار برنده شده‌اند و حاصل ۲ قضاوت آخر این داور لهستانی، شکست رئال برابر منچسترسیتی و چلسی بوده!

همچنین این داور لهستانی ۳ بار برای بایرن قضاوت داشته که نتیجه آن، ۲ پیروزی و ۱ شکست بوده است. 

دیگر خبرها

  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد