Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بنایی کیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تور اروپایی از 26 بهمن ماه جاری با حضور 15 تیم از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، ایتالیا، روسیه، ترکیه، لهستان و رومانی در پیست اسکی باکوریانی گرجستان در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: تیم نقده در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر مقابل روسیه (ج) شکست خورد ولی در ادامه در 2 ست پیاپی تیم گرجستان (الف) را پشت سر گذاشت و سپس با همین نتیجه ترکیه (الف) را شکست داد و در جمع 6 تیم برتر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم والیبال روی برف نقده در ادامه این رقابت ها برای دومین بار مقابل تیم روسیه (ج) به میدان می رود و در صورت پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و مقابل لهستان برای رسیدن به دیدارهای نهایی صف آرایی خواهد کرد.
دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: تیم والیبال روی برف نقده در صورت باخت مقابل روسیه (ج) مقابل یکی از 2 تیم گرجستان (ب) یا روسیه (ب) برای کسب عنوان پنجمی دیدار خواهد کرد.
بنایی کیا افزود: تیم والیبال روی برف نقده با ترکیب سعید صیامی به عنوان کاپیتان، مهدی کاظمی پاسور، عماد بهمنی مدافع و توحید عالیزاده بازیکن قدرتی زن با هدایت اردشیر کریمیار (بازیکن سابق تیم ملی) راهی این تور اروپایی شده است.
به گزارش ایرنا در سال 1395 دومین دوره تور اروپایی والیبال روی برف اروپا که با همت شرکت رایکا توسعه کیش در پیست دیزین ایران برگزار شده بود، با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.
نخستین دوره تور اروپایی 2016 والیبال روی برف در پیست «اسپیندلروف ملین» با حضور 32 تیم مردان و 16 تیم بخش زنان در جمهوری چک برگزار شد.
سال گذشته نیز کنفدراسیون والیبال اروپا سومین دوره تور والیبال برفی 2018 اروپا را در مرکز اولوداغ بورسای ترکیه برگزار کرد.
تور اروپایی والیبال روی برف در ست‌های 11 امتیازی و با توپ‌های VLS300 در سه ست برگزار می شود.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی رومانی گرجستان نیمه نهایی والیبال جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم

22 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود لوس بلانکوس به فینال رقابت ها گذشت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم