Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@12:25:44 GMT

رضایت افشین قطبی از روند فولاد در هفته‌های اخیر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۴۹۴

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تیمش نشان داده که روی ضربه‌های ایستگاهی خوب شده‌ و توانسته از آن به گل برسد. آفتاب‌‌نیوز :  افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: تبریک می‌گویم به تمام هواداران فوتبال که یک بازی سخت را دیدند. به بازیکنان و کادر فنی نیز تبریک می‌گویم چون توانستیم دومین پیروزی پیاپی خود را به‌دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پنالتی ما تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم کار را برای خودمان راحت‌تر کنیم اما بازیکنان تلاش کردند و این اختلاف گل را حفظ کردند. نشان دادیم که روی ضربه‌های ایستگاهی خوب شده‌ایم و توانستیم از آن به گل برسیم. چهار بازی، ۱۰ امتیاز، سه برد و دو گل خورده برای باشگاه بسیار مهم است.
او ادامه داد: شما وقتی با استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنید حتی اگر آن بازی‌ها را ببرید، افت روحی و تمرکزی در پی خواهید داشت اما ما سعی کردیم این اتفاق نیفتد. اگر قبل نیمه اول، یک پنالتی به گل تبدیل نشود، تیم حریف روحیه می‌گیرد و در ادامه بازی، نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین پیروزی‌ها این است که ما مصدوم و محروم داشتیم و این کار ما را سخت کرد. میثم دورقی تمام هفته قرار بود در خط دفاع بازی کند اما به خاطر مسائل دانشگاه معلوم شد که نمی‌تواند برای ما بازی کند.
قطبی در پایان درباره آرش افشین گفت:‌ بگذارید درباره این مساله صحبت نکنم. هر بازیکن شاید بازی خوب یا بد داشته باشد. من با هر بازیکنی صحبت می‌کنم و فیلم‌های بازی را آنالیز می‌کنم و با هم سعی می‌کنیم که بازی‌شان را بهتر کنیم.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: افشین قطبی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی ۴ گل از آلومینیوم اراک دریافت کرد، اما در لیگ برتر همچنان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و عامل اصلی هم عملکرد خوب گولسیانی و کنعانی‌زادگان، ۲ مدافع میانی است.

این دو مدافع علاوه بر اینکه تقریباً اکثر مهاجمان حریف را مهار می‌کنند، در گلزنی هم دستی بر آتش دارند و حدود یک سوم از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده اند.

 این روند و عملکرد کم نقص ۲ مدافع پرسپولیس باعث شده تا این تیم در تعقیب استقلال به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود.

استقلال هم از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است، اما معمولا این تیم دردفاز دفاعی دچار تغییرات زیادی شده است.

در صورتی که در پرسپولیس کنعانی‌زادگان و گولسیانی اگر محروم یا مصدوم نشوند تقرببا به طور ثابت بازی خواهند کرد. 

هر چند مصدومیت پورعلی گنجی باعث شد تا این دو مدافع بیشتر در خط دفاع کنار هم حضور داشته باشند.

اغلب کارشناسان عقیده دارند در هفته‌های پایانی تیمی موفق می‌شود که کمتر گل بخورد و البته در فاز هجومی هم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

پرسپولیس در ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر گلی را دریافت نکرده و امیدوار است همین روند را در ۵ هفته پایانی هم ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی