Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- مديرکل بنادر و دريانوردي استان بوشهر گفت: در سفر قريب الوقع رئيس جمهوري نخستين اسکله کانتينري کشور که با سرمايه گذاري بخش خصوصي احداث شده در اين استان افتتاح مي شود.

به گزارش ايرنا، سياوش ارجمند زاده يکشنبه در نشست با مسئولان اداره کل استاندارد استان بوشهر افزود: اسکله يادشده به مساحت 500 در 300 مترمربع با سرمايه گذاري بخش خصوصي احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اسکله کانتينري نگين را يکي از طرح‌هاي مهم بندري کشور دانست و گفت: در راستاي توسعه زيرساخت‌ها طرح‌‌هاي مهم بندري در جزيره نگين به عنوان پسکرانه بندري بوشهر اجرا شده که با تکميل آنها، ظرفيت صادرات و واردات به شکل چشمگيري افزايش مي‌يابد.
مديرکل هماهنگي امور استان‌هاي سازمان ملي استاندارد نيز گفت: کالاهاي وارداتي و صادراتي زيادي، مشمول استاندارد هستند، از اين ‌رو توجه و تقويت زيرساخت‌هاي استاندارد در مجتمع بندري نگين بوشهر امري اجتناب ناپذير است.
اصغر صالح‌زاده افزود: برنامه ريزي خوبي با ديدگاه‌هاي ملي در استان بوشهر انجام شده که احداث بندر نگين از اين جمله آنهاست.
وي بيان کرد: تقويت استاندارد در جزيره نگين و راه اندازي آن نقطه اميدي براي دولت و مردم محسوب مي‌شود.
7212/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش