Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:04:11 GMT

حمایت بخش خصوصی از ایده های نو باعث ثروت زایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۴۶۰۳

حمایت بخش خصوصی از ایده های نو باعث ثروت زایی می شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی از ایده های نو و دانش بنیان باعث ثروت زایی و افزایش سرمایه در کشور می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نصرالله جهانگرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شتاب دهنده کارآفرینی در کنار پارک علم و فناوری نقش کمک کننده را ایفا می کنند به گونه ای که صاحبان ایده را در کنار یک محیط حمایت کننده قرار داده و باعث همکاری آن ها می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارگاه یک روزه ای هم که با موضوع کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت مزرعه و غذا در کرمانشاه برپا شده در همین خصوص است و به صورت اختصاصی به موضوع کشاورزی و صنایع غذایی می پردازد.
جهانگرد تصریح کرد: در این کارگاه، متخصصین صنعت غذایی و کشاورزی در کنار افراد نوآور و صاحب ایده قرار گرفته اند تا بتوانند یک ایده مشخص را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و اگر آن ایده را پذیرفتند حمایت های لازم برای تولید انبوه بعمل آورند.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به توانمندی های کرمانشاه در حوزه کشت و داشتن آب و هوای مناسب، افزود: این موضوع در کنار افراد خلاق و نوآور می تواند نتایج خوبی را حاصل کند به گونه ای که بتوان در اندازه ملی و حتی بین المللی به کار گرفته شوند.
وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون ایده های خوبی در کارگاه مطرح شده، یادآوری کرد: هم اکنون در حال ارزیابی این ایده ها هستیم و امیدوارم صاحبان صنایع و بخش خصوصی موارد مهم را انتخاب و حمایت های لازم را نیز بعمل آورند.
جهانگرد در پایان و با بیان اینکه فضای کسب و کار کشور شکل سنتی را دنبال می کند، از تلاش برای عبور از این ساختار سنتی و ورود به دنیای اقتصاد دیجیتالی خبر داد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معاون وزير ارتباطات نصرالله جهانگرد پارك علم و فناوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز