Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کوروش محمودیان» روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت کشتارگاههای گیلانغرب با حضور مسئولان استانی و شهرستان افزود: این اعتبار برای تجهیز و راه اندازی سیستم پیش سرد، تامین خودرو استاندارد حمل گوشت و تجهیزات مرتبط در کشتارگاه شهرستان گیلانغرب اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن طی روزهای آینده شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: به این منظور کشتارگاه شهر گیلانغرب به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته گوشت مورد نیاز این شهرستان در این مدت از طریق شهرستان سرپل ذهاب تامین می شود.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: با تدابیر انجام گرفته در خصوص کشتارگاه شهر سرمست نیز اقدام مشابه انجام می شود.
محمودیان افزود: روزانه بیش از 40 راس دام سبک و سنگین از طریق کشتارگاه شهرستان گیلانغرب به بازار عرضه می شود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استاندارد خودرو گوشت گیلانغرب تجهیز جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار