Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی انار گفت: فردی که در قالب خرید و فروش زمین کشاورزی با اسناد جعلی از شهروندان بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و حدود ۴ سال متواری بود، دستگیر شد.

وی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فروش زمین کشاورزی با اسناد جعلی به آنان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد فردی با خریداری زمین‌های کشاورزی با چک بلامحل اقدام به فروش این زمین‌ها با اسناد جعلی به دیگران کرده و پس از کلاهبرداری مبلغی معادل ۱۵ میلیارد ریال از چند شهروند از شهرستان متواری شده است.

سرهنگ خلیلی نژاد بیان کرد: در پی اعلام این مورد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که در نهایت پس از گذشت حدود ۴ سال، ماموران پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی از حضور این فرد در یکی از نقاط شهرستان مطلع شده و این فرد را ضمن هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی انار افزود: این فرد که تاکنون مشخص شده در قالب فروش مال غیر با اسناد جعلی مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است جهت سیر مراحل قانونی و جلب رضایت شاکیان به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/ح

دستگیری جاعل میلیاردی در انار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاعل اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه