Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:00:13 GMT

دستگیری 3عامل تیراندازی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۰۴۷

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری سه عامل تیراندازی غیر مجاز در عملیات ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد. ناطقان: سرهنگ محسن دالوند سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری سه عامل تیراندازی غیر مجاز در عملیات ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز در پی گزارش مردمی به فوریت های پلیسی 110 مبنی بر چهار نفر مسلح با خودروی پژو در حال پرسه زنی در اطراف دادگستری انقلاب شهرستان اهواز هستند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مأموران کلانتری 14 با گشت زنی محسوس خودروی مورد نظر را با چهار سرنشین مسلح شناسایی و دستور ایست دادند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: متهمان با مشاهده ماموران بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز و قانون به‌کارگیری سلاح یک متهم دستگیر و 2 از آنان بر اثر اصابت گلوله به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی بیان داشت: در بازدید از خودروی توقیفی تعدادی فشنگ ، قمه و چاقو کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز اذعان کرد: در این عملیات یک متهم با اسلحه متواری و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد. منبع: تسنیم برچسب ها: دستگیری ، تیراندازی ، اهواز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری تیراندازی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان