Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@03:41:08 GMT

کشته‌شدن12نظامی سعودی در مرزیمن

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۰۶۵

منابع رسانه‌ای عربستان سعودی از کشته شدن سه نفر از نظامیان این کشور در تبادل آتش‌ با نیروهای ارتش یمن و انصارالله در مرز دو کشور خبر دادند. ناطقان: نیروهای یمنی و نظامیان ارتش سعودی دیروز (شنبه) و امروز(یکشنبه) در منطقه «الحد الجنوبی» عربستان به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

منابع سعودی می‌گویند که در تبادل آتش امروز نیروهای ارتش یمن و انصارالله و نظامیان ارتش سعودی در الحد الجنوبی، سه نفر از سعودی‌ها از پای درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های عربستانی دیروز شنبه نیز از کشته شدن ۹ نظامی این کشور در درگیری‌ با نیروهای یمن در منطقه الحد الجنوبی خبر داده بودند.

درگیری میان نیروهای انصارالله و نیروهای سعودی طی روزهای گذشته در مناطق مرزی نجران، جازان و العسیر بار دیگر تشدید شده است.

رسانه‌های وابسته به انصارالله از حملات نیروهای یمنی به مناطق مذکور خبر دادند که در پی آن تعدادی از نیروهای سعودی کشته شدند.

عربستان سعودی از ژوئن ۲۰۱۵ با تشکیل ائتلافی متجاوز، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تصرف این کشور و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود به بهانه بازگردان قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس دولت مستعفی یمن آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به ‌جز کشته و زخمی شدن هزاران یمنی نداشته است. منبع: فارس برچسب ها: کشته شدن ، نظامی سعودی ، مرز یمن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشته شدن نظامی سعودی مرز یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم