Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفت: از تراکتورسازی و زنوزی حمایت کرده و هر حرکتی علیه تراکتورسازی را محکوم می‌کنم. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، شهرام دبیری درباره حواشی اخیر ایجاد شده برای مدیریت باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: زنوزی به عنوان بخش خصوصی در فوتبال استان سنگ تمام گذاشته و تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی را  تحت حمایت خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصا از فعالیت‌های ایشان حمایت کرده و قدردان تلاش وی هستم.

وی افزود: انتظار جامعه ورزش استان امروز حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی است و هر حرکتی که موجب تضعیف تیم تراکتورسازی شود و در روند رو به رشد این تیم وقفه‌ای ایجاد کند، محکوم کرده و به شدت مخالفت خود را با تعضیف تراکتورسازی اعلام می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: از رسانه‌ها و ارباب جراید هم می خواهم که از درج مطالب حاشیه‌دار در مورد تیم تراکتورسازی پرهیز کرده و با اتحاد و همدلی کمک نمایند تا تراکتورسازی به سمت قهرمانی لیگ برتر گام نهاده و در پایان لیگ برتر جشن قهرمانی این تیم را برگزار کنیم.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر در تسخیر تراکتوری‌هاایوب بهتاج: بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی لیاقت خود را نشان دادند/ کمیته اخلاق احضاریه‌ای برای ما ارسال نکرده استسلیمی: شکست دادن استقلال برای ما مهم بود/ برای تراکتورسازی هر بازی حکم فینال را دارد

دبیری در مورد ایوب بهتاج گفت: بنده از ایشان شناخت کاملی دارم. بهتاج یک مدیر قوی ورزشی بوده و مطالب مطرح شده در مورد مدیریت وی در تیم تراکتورسازی به نفع جامعه ورزش استان و فوتبال تبریز نبوده و باعث اختلاف می شود.

وی ادامه داد: باشگاه دبیری تبریز در سال‌های گذشته از تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین‌سازی در حد وسع خود کمک و حمایت کرده و امروز نیز برای موفقیت تیم‌های تراکتورسازی و ماشین سازی در فوتبال کشور حمایت همه جانبه خود را اعلام کرده و هر حرکتی را علیه این 2 تیم ریشه‌دار و قدیمی فوتبال تبریز محکوم می‌کند.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد