Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:18:50 GMT

قدرت اراده چیست و چطور آن را تقویت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۲۹۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 همیشه افرادی وجود دارند که از شنبه هفته آینده می‌خواهند رژیم بگیرند یا به باشگاه بروند، اما این شنبه هیچ وقت نمی‌آید!مردم همیشه برنامه های ایده الی برای خود مشخص می‌کنند اما در هنگام عملی کردن این برنامه‌ها انرژی لازم را ندارند و مرتب کارها را یا عقب می‌اندازند یا کلا از انجام آنها صرف نظر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام این مشکلات ریشه در قدرت اراده انسان دارند، اما قدرت اراده چیست و چرا در بعضی از مردم این قدرت بسیار قویتر است؟ قدرت اراده نیرویی باطنی است که برای تصمیم گیری، شروع کار و رسیدن به اهداف ما در زندگی در برابر عقب انداختن کارها و تنبلی، نقش پادزهر را ایفا می‌کند. در این ویدیو یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد درسخنرانی خود به بررسی قدرت اراده، دلایلی سستی آن و نحوه تقویت آن می‌پردازد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان سبک زندگی ویدیو اراده قدرت تصمیم گیری اراده فرد فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نادر اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در اختتامیه جشنواره سفیران سلامت گفت:برنامه‌های هفته سلامت صرفا حول مسائل پزشکی نیست بلکه در ابعاد وسیع‌تری مثل موضوعات آموزشی، آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خودمراقبتی در حوزه‌های جسمی، حرکتی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و حیطه‌های روانی و عاطفی است.

وی افزودکبرنامه‌های هفته سلامت از طریق تقویت فرهنگ مشارکتی، یادگیری سازمانی، توانمندسازی و تقویت فرهنگ شهروندی اثربخشی‌های خاصی دارند در واقع ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است، یعنی برپایه دانش، باور و نگرش رفتار‌ها در هویت بخشی زندگی دانش آموزان و جامعه عمل می‌کنند.

اسدی گفت:ایام هفته سلامت یک پویش همگانی برای موضوع سلامت است. هفته سلامت مختص به یک نهاد خاص نیست و تمام افراد و نهاد‌های رسمی و غیر رسمی جامعه در این پویش همگانی نقش ایفا کنند.

وی گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی نقشه راه و سیر حرکت تحولی در مدارس یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی را ساحت زیستی و بدنی تعریف کرده، برای داشتن ایران قوی و مدرسه قوی مورد نظر دولت سیزدهم، تقویت ارزش‌های دینی، هویت ملی و اعتقادی و همچنین زیستی و بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:هیچکس مسئول شادی، موفقیت و سلامتی شما نیست جز خودتان، پس مسئولیت پذیر باشید، ورزش و پیاده روی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرا دهید، ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه گذار فرهنگی است، هرگز زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و لبخند را از خودتان دریغ نکنید.

دیگر خبرها

  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود