Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@07:02:23 GMT

لوریس: نباید دورتموند را شکست‌خورده بدانیم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۵۵۷۳

هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام از هم‌تیمی‌هایش خواست برای بازی برگشت خود در مقابل بوروسیا دورتموند، در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تمرکزشان را حفظ کرده و مغرور نشوند.به گزارش بلاغ،تاتنهام در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد بوروسیا دورتموند را در زمین خود با نتیجه 3-0 شکست دهد تا امید زیادی به راه‌یابی به مرحله بعد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام از هم‌تیمی‌هایش می‌خواهد برای بازی برگشت با زردپوشان آلمانی تمرکزشان را حفظ کرده و مغرور نشوند.

 

 

 

لوریس در گفتگو با وبسایت تاتنهام گفت:" ما می‌توانیم به نمایش‌مان در بازی رفت افتخار کنیم. ولی کار هنوز تمام نشده و یک بازی دیگر برای ما باقی مانده. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است و هیچکس نمی‌تواند صعود ما را تضمین کند".

 

لوریس در ادامه گفت:" اگر ما با همان روحیه و همان ذهنیت بازی کنیم به اعتقاد من می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم. ولی باید جدی و حرفه‌ای باشیم، به خصوص بعد از بازی با لستر که ما را حسابی خسته کرده باید از حالا به فکر بازی برگشت با دورتموند باشیم".

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العهد در فینال ای اف سی کاپ

به گزارش "ورزش سه"، العهد لبنان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل النهضة عمان در بازی برگشت دور نیمه نهایی منطقه غرب، در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برای دومین بار در تاریخ خود به فینال ای‌اف‌سی کاپ راه پیدا کرد.

العهد لبنان که در سال 2019 عنوان قهرمانی ای‌اف‌سی کاپ را کسب کرده بود، دوباره به فینال این رقابت‌ها راه یافت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود العهد به پایان رسیده بود و این تساوی دور برگشت برای صعودشان کافی بود.

ای‌اف‌سی کاپ با شرکت باشگاه‌های کشورهای در حال توسعه برگزار می‌شود و حالا نماینده لبنان از منطقه غرب آسیا به فینال رسیده است.

فینال این رقابت‌ها با مشخص شدن برنده منطقه شرق آسیا میان دو تیم سنترال کواست مارینرز (استرالیا)  و آبدیش آتا (قرقیزستان) با العهد لبنان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!