Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه کتاب‌های شناسنامه شهدا به منظور معرفی شهدای دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت در قم رونمایی می‌شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های شناسنامه شهدا فردا دوشنبه 29 بهمن‌ماه با حضور مدیرکل ارشاد استان قم در سالن جلسات اداره کل ارشاد استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب‌ها به منظور پیمان‌نامه وفاداری به آرمان‌های شهدای گران‌قدر به همراه گزیده‌ای از آداب اخلاقی و خصوصیات فردی و اجتماعی شهدا به همت انتشارات کتابک در قم تهیه و تدوین‌ شده است.

جشنواره تئاتر فجر با رونمایی چهار کتاب دنبال شدپوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد در گلستان رونمایی شدآیین رونمایی از عروسک جدید مل مل با نام "بزرگ آقا" برگزارشد

محمدحسین قاسمی مسئول انتشارات کتابک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به سابقه این انتشارات در زمینه کتاب‌های سیره شهدا اظهار داشت: پیش‌ از این کتاب‌های متفاوتی در زمینه شهدا و دانستنی‌های شهدا توسط این انتشارات تدوین‌ شده است که در آخرین این کتاب‌ها مجموعه کتاب‌های شهدا در قالب شناسنامه شهدا رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی اجتماعی شهدا و معرفی آداب و سیره زندگی شهدا در این کتاب‌ها مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: در نخستین چاپ کتاب شهید حججی با تیراژ 5000 نسخه آماده ارائه‌ شده که در چاپ‌های آینده شهیدان زین‌الدین، هادی، فهمیده، شهریاری و غیره نیز آماده عرضه می‌شود.

مسئول انتشارات کتابک با تأکید بر اینکه ابتکار این کار اقدام جدیدی در عرصه معرفی شهدا به مردم است، تصریح کرد: این انتشارات سابقه طولانی در زمینه انتشار کتاب‌های کودک و نوجوان، سیره اهل‌بیت(ع)، آداب‌ و رسوم فرهنگی، مسائل مذهبی و معرفی سیره شهدا داشته و در نمایشگاه‌های خارجی برپا شده در آذربایجان و فرانکفورت آلمان حضوری فعال داشته و جز ناشرهای برتر در سال 97 انتخاب‌ شده است.

گفتنی است این مجموعه کتاب‌ها به همت انتشارات کتابک و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان قم، خبرگزاری تسنیم استان قم، کنگره شهدای جبهه مقاومت، گروه هنری هشت پر و اتحادیه ناشران رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) است.

داستان «همه‌ش مال جوجه باشه!» درباره دوستی است؛ چیزی که اگر بهترین چیز دنیا نباشد، حتما یکی از بهترین چیزهاست. قصه کوتاه کتاب هم با روز جشن تولد کرگدن کوچولو شروع می‌شود که کلی کادو و هدیه دریافت کرده اما جوجه کوچولو می‌گوید همه این‌ها مال منه!

جوجه این‌داستان در نهایت یاد می‌گیرد دوستی ارزش بیشتری دارد و باید بگوید همه این‌ها مال ماست! نه این‌که بگوید مال منه!

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6097081 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)