Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام حسن عسگری، مدیر حوزه علمیه امام هادی (ع) شهر هرند با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و عرض تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی کشور و استان اصفهان به محضر حضرت بقیه الله الاعظم حجة ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران گفت:

شرق اصفهان مثل همیشه ودر طول به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، زادگاه انسانها و جوانان غیور و غیرتمندی بوده است که مدافع وطن، غیرت و حقوق امت اسلامی ایران بوده اند و آغوششان برای رسیدن به شهادت باز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرحوزه علمیه امام هادی(ع) هرند گفت:این بار نیز مردم ولایت مدار روستای کفران جوانی مؤمن و متعهد را تقدیم انقلاب کرد که ضمن تسلیت به خانواده معزز و محترم شهید حسین قديری از خداوند متعال علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را برای آن شهید و صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده معززشان خواستاریم.

حسن عسکری در ادامه گفت:خلوص نیت و حرکت به موقع این جوانان و نیاز جامعه به اینگونه شهادت موجب شد که خداوند متعال نام این شهیدان را بلند و سرافراز کند.

عسکری، سربلندی و استقلال ایران اسلامی را با مجاهدت و جانفشانی عزیزان ارزشمندی همچون قديری دست‌یافتنی و میراث خون این شهدا را، پشتوانه عظیمی برای دستگاه دیپلماسی کشور در پیگیری و احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه جهانی دانست.

وی در پایان گفت:به امید آنکه با میثاق مجدد با این شهیدان که در راستای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران از جان خود گذشتند بتوانیم به وصایای آنان جامه عمل پوشانده و شرمنده شهدا نگردیم.

انتهای پیام/ف

خون شهدا پشتوانه سربلندی ملت شریف ایران در عرصه جهانی خواهد بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تروریستی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان

به گزارش ایرنا از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تامین شده است.

به گزارش ایرنا، روز ۲۷ فروردین سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران برای استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور از جمله سیستان و بلوچستان هشدار قرمز بارندگی و احتمال وقوع سیلاب صادر کرد. در پی این اعلان قرمز، استانداری سیستان و بلوچستان به همه دستگاه‌های این استان اعلام آماده‌باش کرد؛ استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به همه دستگاه‌های امدادرسان و عضو ستاد مدیریت بحران استان دستور داد تا همه امکانات خود را بسیج کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود