Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت لهستان تایید کرده است که ماتئوش موراویتسکی، نخست وزیر این کشور سفر خود را به اسرائیل به دلیل اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی لغو کرده است. نتانیاهو که برای شرکت در نشست ورشو به لهستان رفته بود، در آنجا گفت که در جریان نسل‌کشی یهودیان در جنگ جهانی دوم (هولوکاست) "لهستانی‌ها با آلمانی‌ها همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

این سخنان باعث خشم عمومی در لهستان و افزایش تنش میان دو طرف شد.نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد که درباره اظهارات خود توضیح بدهد و در بیانیه‌ای اعلام کرد که منظور او "ملت لهستان" یا همه لهستانی‌ها نبوده است.

با وجود این روز یکشنبه ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) لهستان سفیر اسرائیل را احضار کرد و به او اطلاع داد که موراویتسکی در نشست گروه ویشه‌گراد در سرزمینهای اشغالی شرکت نخواهد کرد.اسرائیل روز سه‌شنبه میزبان این گروه است که از کشورهای از جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان و لهستان تشکیل می‌شود.

سخنگوی دولت لهستان گفت که نخست وزیر این کشور در تماسی تلفنی به نتانیاهو خبر داده است که وزیر خارجه لهستان نماینده این کشور در ویشه‌گراد خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ورشو بنیامین نتانیاهو لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد