Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای هر چه شایسته تر سفرهای نوروزی بر اهتمام ویژه فرمانداران بر ایجاد جلسات متوالی و هفتگی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، یکشنبه ۲۸ بهمن ماه استاندار خوزستان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در استان خوزستان، گفت: با توجه به چند سال خشکسالی پی در پی در استان خوزستان امسال بارندگی های قابل توجه و خیلی خوبی صورت گرفت که موجب ورود گردشگران و مسافران زیادی به استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی افزود: از ۲۲ بهمن تاکنون بیش از ۸۱۵ هزار مسافر به استان خوزستان سفر کرده اند که قطعاً در ایام نوروز این حجم مسافر و گردشگر بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: فرمانداران در ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای اسکان، تفریح و امنیت مسافران اهتمام و برنامه ریزی انجام دهند.

شریعتی در خصوص وظایف سازمان ها و دستگاه های اجرایی نسبت مسافران و گردشگران، گفت: فرمانداران موظف هستند که از امروز با مکاتبه و پیگیری مشکلات موجود جهت رفاه مسافران هستند و باید هر نقطه ضعفی در این امر دارند بر طرف کنند تا مسافران راحت بتوانند در استان تردد کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ادارات کل آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، اورژانس و خدمات جاده ای و ادارات راهداری می بایست هر چه زودتر تسهیلات و مشکلات را شناسایی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: کلیه جلسات این ستاد هر دو هفته یک بار در استانداری تشکیل شود و فرمانداران جزء به جزء به ارائه گزارش بپردازند.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان لالی بعنوان ستاد معین جهت سفرهای نوروزی معرفی می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش استان خوزستان خشکسالی سفرهای نوروزی گردشگران و مسافران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی در گفتگو با ایسنا یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898973

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران