Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - جان‌فرانکو زولا به جای سرمربی تیم فوتبال چلسی در کنفرانس خبری قبل از بازی این تیم با منچستریونایتد، وعده یک بازی جذاب را داد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌فرانکو زولا، کمک مربی مشهور تیم فوتبال چلسی جدال تیمش با منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس را یک نبرد برابر و هیجان‌انگیز خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت: بازی متفاوت، برابر و احتمالاً هیجان‌انگیزی در پیش است. در فوتبال، شرایط بازی به  بازی  تغییر می‌کند و می‌توانید هر لحظه نتیجه را تغییر دهید. ما لیگ را بهتر شروع کردیم، اما آنها بهتر شدند و حالا خوش‌شانس هستیم که تقریباً با رقیب‌مان در موضع برابر قرار داریم.

زولا خاطر نشان کرد: بازیکنان منچستریونایتد در حال حاضر از کاری که انجام می‌دهند، لذت می‌برند. وقتی کیفیت‌شان را می‌بینید، شگفت‌زده می‌شوید، چرا که قبلاً هم  سرمربی خوبی داشتند. بعضی اوقات شرایط خوب پیش نمی‌رود، اما درباره ارزش منچستریونایتد، تردیدی وجود ندارد.

زولا به شرایط حساس تیم چلسی اشاره کرد و گفت: در مقطعی کلیدی هستیم. سه بازی آینده در جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ مقابل تاتنهام را پیش رو داریم. پیش بردن تیم  بر اساس وضعیت موجود، اهمیت خاصی دارد. 

این مربی ایتالیایی همچنین تأکید کرد: برای سولسشایر خوشحالم، چون کلاس‌های مربیگری را با هم گذراندیم و کاملاً او را می‌شناسم. می‌دانم  منچستریونایتد در بهترین دوران خودش نیست. سرمربی رقیب در ترکیب تیمش تحولی عظیم به وجود آورده است.

«آماده بازی مقابل منچستریونایتد هستیم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: بسیار زیاد مشتاق شروع بازی مقابل منچستریونایتد هستم. جدال ما با منچستریونایتد یک بازی کلاسیک در انگلیس است. به یاد دارم فرگوسن همیشه سعی می‌کرد گری نویل را مأمور مهار من کند و با هم رقابت داشتیم.

فوتبال جهان| چلسی به دنبال استخدام زیدان

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟