Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این سفر که دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک و رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و جمعی از مدیران عامل بانک ها، دکتر عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی را همراهی می کردند، از کارخانه پتروشیمی کردستان بازدید به عمل آمد.

کارخانه پتروشیمی کردستان یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاری های صنعتی درکردستان به شمار می رود که یکی از خصوصیات بارز آن، امکان ایجاد صنایع پایین دستی برای ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه این سفر جلسه گفت و گوی بخش خصوصی و دولتی با حضور رییس کل بانک مرکزی، مدیرعامل بانک ملی ایران جمعی از مدیران عامل بانک ها و تعدادی از مدیران بخش خصوصی و دولتی استان و سرمایه گذاران به ریاست استاندار کردستان برگزار شد.

همچنین برگزاری دوازدهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان با حضور همتی، حسین زاده و سایر مدیران عامل بانک ها برای بررسی مسائل مختلف حوزه بانکی استان از دیگر برنامه های این سفر بود.

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.