Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:56:11 GMT

هفت هزار نفر در صنعت نساجی البرز فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۶۸۵۷

هفت هزار نفر در صنعت نساجی البرز فعالیت دارند

به گزارش ایرنا، یدالله مالمیر شامگاه یکشنبه در همایش صنعت نساجی و پوشاک استان البرز افزود: این استان یک هزارو 200 واحد صنفی مرتبط با صنعت نساجی دارد که نقش مکمل در چرخه تولید و مصرف ایفا می کنند.
وی با اشاره به مشکلات صنعت نساجی البرز گفت: سه کارخانه بزرگ نساجی این استان با اشتغالزایی 10 هزارو500 نفر در سال های گذشته تاکنون با رکود مواجه شده که اقدامی برای بازتولید آنها صورت نگرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مالمیر گفت: استان البرز به خاطر همجواری با پایتخت و دسترسی به بازارهای هدف از جایگاه مناسبی برای توسعه صنعت نساجی برخوردار است لیکن کمبود مواد اولیه مشکلاتی در این زمینه به وجود آورده است .
وی از مسئولان استانی و کشوری خواست برای احیای سه کارخانه بزرگ نساجی استان البرز حمایت لازم به عمل آورند.
وی اظهار داشت : بخش خصوصی برای احیای یکی از این واحدها اعلام آمادگی کرده و پیشنهاد شده تا سقف یک هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی و 600 میلیون دلار اعتبار ارزی هزینه کند.
مالمیر گفت: با احداث شهرک نساجی می توان 9 هزار 800 شغل جدید در البرز ایجاد کرد.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان البرز بخش خصوصی پایتخت صنعت نساجی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد

احمد قافی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر و چندین شرکت دانش بنیان از کشور‌های چین، ترکیه، هند و همچنین از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی، ایلام وقم آغاز بکار کرد.

وی افزود: آخرین دستاورد‌های صنعت نساجی و پوشاک در زمینه‌های ماشین آلات و قطعات نساجی، پارچه‌های مبلی و پرده ای، پوشاک و مواد اولیه به مدت چهار روز در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد به نمایش گذاشته شده است.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت نساجی و پوشاک تا ۱۴ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد دایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست