Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه کارگروه زنان و خانواده با موضوع هفته زن با ریاست فرماندار شهرستان بوکان و با حضور مسئول امور بانوان فرمانداری ، مدیریت آموزش و پرورش ، روسای ادارات تبلیغات اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزش و جوانان، ادارات مربوطه و نمایندگان بانوان ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه جمال خسروی فرماندار بوکان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن در سخنانی اظهار داشت: زنان در گذشته و حال همگام با مردان نقش موثر و ارزشمندی در کلیه عرصه ها داشته اند بنابراین باید از توانمندی آنها در کلیه حوزه ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته زن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) بر برگزاری برنامه های با شکوه، اثر بخش و در خور شان زنان شهرستان تاکید کرد.

پس از بحث و بررسی و تبادل نظر برنامه های از قبیل جشنواره آشپزی، همایش زنان و خانواده ، نمایشگاه آثار توانمندی های زنان ، تجلیل از بانوان حوزه ورزش ، جشن روز مادر و برنامه های متنوع دیگر برای این ایام در نظر گرفته شد.

 

انتهای پیام/م

حضور زنان همگام با مردان در کلیه عرصه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقات مرحله نخست کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی