Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: به منظور گرامیداشت و حفظ یاد و خاطره شهدا، اولین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد ۲ اسفند برگزار می‌شود.

رضا صادقی، جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شهدای ما با الگو قرار دادن اهل بیت خونشان را پای درخت انقلاب ریختند و این انقلاب را برای ما به امانت گذاشته اند تا آن را با ولایت امام خامنه‌ای به صاحب اصلی اش، منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بحمدالله این انقلاب به کوری چشم منافقین و دشمنان به راه خود ادامه داده که اینک چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم.

صادقی ادامه داد: خدا را شاکریم که با لطف و عنایت فاطمه الزهراء (س) در تاریخ ۱ اسفند سال ۹۶ مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میزبان دو شهید والامقام گمنام بود که در حال حاضر یکسال است که از تاریخ تدفین این بزرگواران می‌گذرد.

جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه در نظر دارد به منظور گرامیداشت و حفظ یاد و خاطره شهدا، اولین سالگرد این شهدای گمنام والامقام را در تاریخ ۲ اسفند ۹۷، ساعت ۱۸ در مکان دانشگاه پیام نور و با سخنرانی رزمنده دفاع مقدس، حاج حسین باخرد و مداحی مداح اهل بیت حاج محمدرضا ایزی برگزار کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حضور دانشجو‌های عزیز و مردم انقلابی مراسمی درخور این شهدای گمنام والامقام برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یادواره شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی گفت: نخستین یادواره شهدای تخریب چی لشکر ۳۳ المهدی با عنوان معبرنشینان نور با حضور رزمندگانی از نقاط مختلف فارس، استان‌های هم جوار و بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد.
رحم دار افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۳ رزمنده فسایی گردان تخریب ۳۳ المهدی به شهادت رسیدند.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی بیان کرد: پخش سرود، بیان خاطره گویی، اجرای نمایش رشادت‌های نیرو‌های تخریب چی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و اداوات جنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم با عنوان معبرنشینان نور به همراه با بزرگداشت امامزاده اسماعیل در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند