Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور عراق در دیدار با فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا تأکید کرد که نابودی تروریسم نیازمند همکاری تمام کشورها است.به گزارش بلاغ،جوزف ووتیل فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا که به عراق سفر کرده است با برهم صالح رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

رئیس‌جمهور عراق در این دیدار تأکید کرد که نابودی تروریسم نیازمند پایبندی به حمایت از کشورهای آسیب‌دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح بر اهمیت توسعه همکاری امنیتی و نظامی بین بغداد و آمریکا و کمک واشنگتن به توسعه امکانات نظامی نیروهای امنیتی عراق تأکید کرد.

وی افزود: نابودی نهایی تروریسم نیازمند همکاری تمام کشورها و کمک به کشورهای آسیب‌دیده و بازسازی این کشورها است.

در این دیدار بر ضرورت پایبندی به حفظ حاکمیت عراق تأکید و اعلام شد که وجود هرگونه نیروهای نظامی در عراق باید به‌دعوت دولت عراق و در چارچوب اهداف مورد توافق باشد.

ژنرال ووتیل همچنین با محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق دیدار و بر پایبندی کشورش به حمایت از نیروهای امنیتی عراق در زمینه امنیتی تأکید کرد.

دو طرف در این دیدار درباره تلاش‌های صورت‌گرفته برای نابودی تروریست‌های داعشی باقی‌مانده و تقویت همکاری امنیتی و اطلاعاتی در زمینه مبارزه با تروریسم گفت‌وگو کردند.

رئیس پارلمان عراق بر ضرورت حمایت از نیروهای امنیتی عراق در زمینه تجهیز به سلاح و آموزش و توسعه امکانات نظامی این کشور برای نابودی تروریسم و تحقق ثبات تأکید کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا

پلیس آمریکا تحصن دانشجویان در دانشگاه اوهایو را سرکوب و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را دستگیر کرد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا»به سایر کشورها/سرکوب ادامه دارد
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا