Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و مدیریت منابع معاونت علمی و فناوری گفت: خوشبختانه نظام بانکی تعامل خوبی با شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها دارد و این امر نشان دهنده اعتماد شکل گرفته بین آن‌ها است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی در توضیح رشد تعامل بانک‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا گفت: هرماهه خروجی این تعامل را بررسی می‌کنیم و شاهد رشد بسیار خوبی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزد: خروجی این تعامل در فروردین‌ماه سال ۹۶ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی بود و این رشد ماهیانه تا اسفند ۹۶ به ۵۰۰ میلیارد تومان رسید که پیام‌آور خوبی برای ما است. به این معنا که نظام بانکی به این حوزه اعتماد کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جذب سرمایه برای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا گفت : به صاحبان ادیان‌ مختلف، زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم که شما می‌توانید با اتکا بر خدا که منشا همه قدرت‌هاست و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌ ها راه پیشرفت را طی کنید.

وی تاکید کرد که القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است.

این خبر تکمیل می شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی