Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران صبح امروز در مراسم افتتاح طرح بازپیرایی باغ وثوق‌الدوله (باغ بزرگ‌آقا) به اظهارات قالیباف با خواندن یک شعر پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در آئین بازپیرایی باغ وثوق‌الدوله (باغ بزرگ‌آقا) و تبدیل آن به یک فضای عمومی و شهری با حضور در جمع خبرنگاران در مورد دلیل واگذاری این فضا از سوی بنیاد مستضعفان به شهرداری گفت: دو مسیر پیش‌روی مجموعه‌های این چنینی و مؤسسات اقتصادی در مواجه با باغات‌شان وجود دارد که یا باید ساخت‌وساز انجام داده و یا باغ و زمین‌نشان را همان طور نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لغو مصوبه برج باغ، گفت: تغییر نگاه شورا و شهرداری و لغو مصوبه برج باغ سبب شده است که مؤسسات اقتصادی تغییر رویه بدهد، چرا که می‌دانند تأمین سلامت و آرامش مردم، بزرگترین هدف مدیریت شهری است.

حناچی با بیان این‌که بنیاد مستضعفان همکاری‌های زیادی با شهرداری داشته و تبدیل باغ وثوق‌الدوله به فضای شهری نیز در راستای این همکاری‌ها بوده است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد سایر دستگاه‌هایی را که باغات را در اختیار دارند را دعوت کنیم از آنجایی که مصوبه برج باغ لغو شده، باغ‌شان را به یک محیط عمومی تبدیل کنند هرچند که می‌توانند به شرط حفظ باغ کاربری‌های دیگری هم داشته باشند.

شهردار تهران با بیان این‌که تغییر کاربری باغ وثوق‌الدوله از یک باغ خصوصی به یک محیط عمومی نتیجه تغییر رویکرد شهرداری است، گفت: تمام تلاش‌مان این بود که تا قبل از سال جدید این باغ در اختیار مردم قرار گیرد، اما حالا قول دادند که تا اردیبهشت‌ماه این باغ را تحویل دهند.

حناچی در مورد قول‌های شهرداری به بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: ما حساب‌های کلانی با یکدیگر داریم و حساب می‌کنیم.

وی در پاسخ به اظهارات قالیباف در برنامه بدون توقف تنها به خواندن یک بیت شعر اکتفا کرد و گفت: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که عضو شورای شهر از شما خواسته است که بدون در نظر گرفتن ملاحظات لیست بدهی‌ها را منتشر کنید، ادامه داد: ما ترجیح می‌دهیم به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد مستضعفان پیروز حناچی شهرداري تهران محمدباقر قاليباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»

به گزارش ایسنا، شهرداری منطقه ۱۳ در این‌باره اعلام کرد:‌ « با توجه به انتشار مطالبی با عنوان ساخت و ساز و قطع درختان در سرخه حصار به اطلاع می رساند که با توجه به حمله آفت سوسک پوست‌خوار کاج از سال‌ها پیش به درختان بوستان‌های جنگلی شهر تهران بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مجوز حذف درختان خشک و آفت زده برای جلوگیری از گسترش آفت به درختان سالم صادر شده و این اقدام با توجه به مجوز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، به شماره ۱۴۰۲/۶۷/۴۸۷۲ انجام و بر اساس تبصره ۲ ماده ۴ قانون حفاظت، حکم حذف درختان آفت‌زده سوزنی برگ بوستان سرخه حصار صادر شده که موارد مذکور با درختان پهن برگ جایگزین می‌شوند.»

در ادامه توضیحات شهرداری آمده است: « ضمنا، هماهنگی اقدامات انتخاب پیمانکار و حذف درختان آفت زده توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری انجام و اقدامات لازم در این فرآیندها با نظارت های لازم اجرایی شده است.»

شهرداری در پایان نیز آورده است:‌« علامت گذاری های انجام شده بر روی درختان نیز بر اساس بررسی ها فنی درختان درگیر این آفت انجام و اطلاع رسانی های لازم قبل و حین اقدام به حذف درختان خشک از طریق رسانه ملی و سایر رسانه ها انجام و منتشر شده است. ضمنا پس از پاکسازی محل، عملیات  اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و کاشت گونه های مناسب با شرایط محیطی در نقاط مورد نیاز بوستان سرخه حصار نیز اجرایی شده و مراحل تکمیلی آن ادامه دارد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است​!
  • واکنش رسول خادم به تغییر نام ورزشگاه تختی به لُرآرنا
  • عکس | واکنش رسول خادم به تغییر نام ورزشگاه تختی به لُرآرنا
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است
  • برای کاهش تخلفات شهری باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد
  • واکنش شهرداری به قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار
  • واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم