Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه مجله اقتصادي ، مهمترين اخبار اقتصادي ايران ، جهان و منطقه را مورد بررسي قرار مي دهد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، برنامه «مجله اقتصادي»  با مرور آخرين اخبار اقتصادي روز ايران و جهان ، مهمترين آن ها را مورد ارزيابي و تحليل قرار مي دهد.
در بخش اخبار مربوط به ايران برنامه امشب « مجله اقتصادي » ، درباره خوداتکايي 82 درصدي جمهوري اسلامي ايران در تامين مواد غذايي مورد نياز مردم و بهره برداري از بزرگترين پالايشگاه ميعانات گازي جهان مورد بررسي قرار مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آيتم مربوط به اخبار منطقه تمديد صادرات برق به  کشور عراق از جمله مباحث مورد بحث خواهد کرد.
 «عبور بدهي عمومي آمريکا از مرز 22 تريليون دلار» ،  «دلار جهاني در سال 2019 به کدام سمت مي رود؟» و  «رکورد جديد در کاهش رتبه اقتصادي بريتانيا» از جمله مباحثي است که در بخش اخبار اقتصادي  برنامه «مجله اقتصادي» مورد ارزيابي قرار مي گيرد.
در بخش گفت و گو با کارشناسان مسائل اقتصادي ، مسائل ايران به عنوان يکي از  پنج کشور ذخيره کننده گاز در جهان و بهره برداري از بزرگترين منطقه تجارات آزاد جهان مورد بحث و تحليل قرار مي گيرد.
در بخش بررسي مباحث اقتصادي با کارشناسان آگاه درباره مهمترين موضوعات نيز گفت و گو مي شود.
اين برنامه به صورت زنده و به مدت 30 دقيقه هر يکشنبه از کانال کردي  ساعت 20 به وقت تهران براي مخاطبان اين کانال پخش مي شود. اين برنامه همچنين زبانگرداني شده و از کانال هاي آذري و اردو نيز پخش مي شود. ساعت پخش از کانال آذري ساعت 19 و از کانال اردو ساعت 16:15 پخش مي شود.
هر کانال شبکه سحر از کارشناسان مختلف بهره مي گيرد. کارشناس از عراق اخبار منطقه کردي را مورد تحليل قرار مي دهد. کارشناس از پاکستان اخبار منطقه اردوزبان را مورد تحليل قرار مي دهد و کارشناس از جمهوري آذربايجان نيز در حوزه آذري اخبار اقتصادي را مورد واکاواي قرار مي دهد.
اجراي اين برنامه را امشب فريبا عبدالمالکي بر عهده دارد و تهيه کننده آن عاطفه خالدي  است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اخبار اقتصادي ايران کانال کردي شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAE

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی